قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز ۱۰ اردیبهشت۱۴۰۱/ گرانی ۶ میلیونی سمند

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو، حاکی از افزایش شش میلیونی سمند ای‌اف‌سون دوگانه‌سوز بوده و قیمت هایما اس۵ توربو با پنج میلیون تومان افزایش به ۷۸۵ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اخبار رسمی منتشر شده به نظر می‌رسد مجمع تشخیص مصلحت نظام به نوع با آزادسازی مشروط واردات خودرو به کشور موافقت کرده است. انتشار این خبر، تأثیر مثبتی بر قیمت خودروهای وارداتی در بازار گذاشته و از روند صعودی نمودار قیمت‌ها در این بخش جلوگیری می‌کند.

با افت قیمت خودروهای وارداتی انتظار می‌رود ترمز افزایش قیمت خودروهای مونتاژی و محصولات داخلی نیز کشیده شود. البته این فضا هیجانی بوده و چندان پایدار نخواهد بود. در چنین شرایطی خریداران در بازار حضور نیافته و فروشندگان نیز به رصد بازار می‌پردازند لذا روند بازار رکودی خواهد شد. نرخ ارز نیز بر قیمت خودرو تأثیر مستقیم دارد بنابراین اگر مجدداً شاهد افزایش نوسان در بازار ارز باشیم احتمال صعودی شدن قیمت خودرو نیز وجود دارد.

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از افزایش شش میلیونی سمند ای اف سون دوگانه سوز است. قیمت این خودرو در بازار اکنون به ۳۷۶ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۱۶۹,۱۶۲,۰۰۰ تومان است. پس از سمند در بین خودروهای تولید ایران‌خودرو، هایما اس ۵ توربو بیشترین افزایش قیمت را داشته و با افزایش پنج میلیونی به ۷۸۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۵۹۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

همچنین دناپلاس توربو اتوماتیک با سه میلیون تومان افزایش به ۵۰۴ میلیون تومان رسید و قیمت آن درب کارخانه ۳۹۸,۲۹۵,۰۰۰ تومان است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای (پانوراما) ۴۱۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۳۶,۳۴۴,۰۰۰ تومان است. همچنین قیمت هایما اس ۷ توربو (S۷) پلاس ۹۶۱ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۶۸۰,۹۹۶,۰۰۰ تومان و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۳۱۳ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۵۰,۱۷۵,۰۰۰ تومان است.

تیبا ۲ ارزان شد

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات سایپا حاکی از آن است که قیمت تیبا ۲ با دو میلیون تومان کاهش به ۲۰۸ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت سایپا ۱۵۱، ۱۸۹ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۵۰,۵۶۴,۰۰۰ تومان، وانت زامیاد (آپشنال) نیز ۳۰۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۵۸,۷۲۶,۰۰۰ تومان است.

کد خبر 571876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.