گوشی‌های جدید وان‌پلاس رونمایی شدند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس 10R و وان‌پلاس نورد CE2 لایت رونمایی شدند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت وان‌پلاس دو گوشی جدید رونمایی کرد که با نام وان‌پلاس 10R و وان‌پلاس نورد CE 2 لایت 5G شناخته می‌شوند. گوشی وان‌پلاس 10R در دو مدل با باتری و سرعت شارژ متفاوت وارد بازار می‌شود، مدل اول با فناوری شارژ ۱۵۰ وات SUPERVOOC Endurance Edition عرضه می‌شود و دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و درگاه USB-C است. باتری محصول ذکر شده به لطف فناوری شارژ ۱۵۰ وات فقط در سه دقیقه از صفر به ۳۰ درصد و پس از ۱۷ دقیقه از صفر به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

مدل دیگر گوشی وان‌پلاس 10R دارای باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ ۸۰ وات SUPERVOOC پشتیبانی می‌کند. این فناوری باعث می‌شود باتری گوشی در ۳۲ دقیقه از صفر به ۱۰۰ درصد برسد. گوشی وان‌پلاس 10R از پردازنده MediaTek Dimensity 8100 MAX استفاده می‌کند که به صورت اختصاصی برای وان‌پلاس تولید شده است.

گوشی هوشمند ذکر شده به هشت یا ۱۰ گیگابایت حافظه رم LPDDR5، حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی پرسرعت UFS 3.1، سیستم خنک‌کننده و صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰ * ۲۴۱۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیگسلی با دیافراگم f/1.8 در پنل پشتی گوشی 10R تعبیه شده است. دو دوربین دیگر این گوشی شامل دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی آن قرار دارد.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی وان‌پلاس Nord CE 2 Lite 5G به پردازنده Snapdragon 695 مجهز است و دارای صفحه‌نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED است. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی آن به چشم می‌خورد. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ SUPERVOOC پشتیبانی می‌کند.

مدل پایه گوشی وان‌پلاس Nord CE 2 Lite 5G به شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز است و با قیمت ۲۶۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 571783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.