هوای اصفهان سالم است/۴ ایستگاه در وضعیت نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _ جمعه نهم اردیبهشت‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۸۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _ جمعه نهم اردیبهشت‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۸۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

ایستگاه انقلاب با شاخص ۱۲۳، باهنر با شاخص ۱۰۱، خرازی با شاخص ۱۱۲ و کاوه با شاخص ۱۰۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۷۴، استانداری اصفهان با شاخص ۹۶، جی با شاخص ۸۳، رهنان با شاخص ۸۶، فرشادی با شاخص ۸۰، فیض با شاخص ۸۱ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۹۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

ایستگاه رودکی با شاخص ۲۶ در وضعیت هوای پاک (سبز) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پروین، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

در حال حاضر ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوا در ایستگاه شاهین شهر با شاخص ۷۲ و مبارکه با شاخص ۷۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) و سجزی با شاخص ۱۲۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 571633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.