راهپیمایی روز قدس، حمایت از جبهه مقاومت است

امام جمعه بادرود گفت: برگزاری راهپیمایی روز قدس موجب پشتیبانی، حمایت و دلگرمی برای ملت مظلوم فلسطین و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در منطقه است.

حجت الاسلام علیرضا قاسمی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: با توجه به اینکه در دو سال اخیر راهپیمایی روز قدس به صورت حضوری برگزار نشده، امسال حضور مردم در این راهپیمایی از اهمیت دوچندان برخوردار است.

وی گفت: امسال دوستداران آزادی قدس شریف و همچنین دشمنان مردم فلسطین نگاه ویژه‌ای به میزان حضور ملت‌های مسلمان در راهپیمایی روز قدس دارند.

قاسمی افزود: راهپیمایی روز قدس از آرمان‌های مهم امام (ره) و مقام معظم رهبری است لذا حضور پرشور و با شکوه مردم در راهپیمایی امسال پیام ویژه برای دوستداران نظام و ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف و همچنین دشمنان انقلاب اسلامی خواهد داشت.

امام جمعه بادرود خاطرنشان کرد: برگزاری راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی ملت مظلوم فلسطین و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در منطقه خواهد شد.

وی گفت: حضور با شکوه ملت شریف ایران در این راهپیمایی پشتوانه‌ای قوی برای مسئولان نظام ایران در مذاکرات هسته‌ای است و همچنین این پیام را برای کشورهای مذاکره کننده دارد که ملت‌های مسلمان و مردم ایران بر سر آرمان‌های خود ایستادگی می‌کنند، از این رو باید سران این کشورها خواسته‌های به حق نظام اسلامی ایران را اجرا کنند و از زیاده خواهی‌های خود دست بردارند.

قاسمی اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس سبب اقتدار و تقویت نظام اسلامی و همچنین تجدید پیمان ملت ایران با آرمان‌های امام راحل (ره) و حمایت از مستضعفان جهان خواهد شد.

کد خبر 571556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.