ثبت بیشترین تماس با ۱۳۷ در حوزه عمران‌وشهرسازی

مسئول روابط عمومی شهرداری محلات گفت: ازمجموع تماس‌های گرفته‌‎شده با سامانه۱۳۷، ۶۹درصد مربوط به واحد عمران و شهرسازی، ۱۸درصد مربوط به واحد خدمات شهری و ۷درصد مرتبط با واحد فضای سبز شهرداری است.

«مرجان خسروانی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تشریح عملکرد سامانه ۱۳۷ در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: براساس گزارش‌های آماری این سامانه، شهروندان محلات مجموعاً ۱۵۱ تماس با ۱۳۷ برقرار کرده‌اند.

وی افزود: این تماس‌ها پس از ثبت در سامانه مذکور به واحدهای اجرایی مربوطه جهت پیگیری ارجاع داده شده است.

مسئول روابط عمومی شهرداری محلات خاطرنشان کرد: از مجموع تماس‌های گرفته شده با سامانه ۱۳۷، ۶۹ درصد مربوط به واحد عمران و شهرسازی، ۱۸ درصد مربوط به واحد خدمات شهری، هفت درصد مرتبط با واحد فضای سبز شهرداری، سه درصد واحد حمل‌ونقل همگانی، یک درصد مربوط به واحد فنی شهرداری و دو درصد باقی‌مانده غیرمرتبط با این نهاد بوده است.

خسروانی گفت: شهروندان شهرستان محلات می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز پس از تماس با شماره سه رقمی ۱۳۷ و ثبت پیغام خود در این سامانه، مشکلات حوزه شهری اعم از عمران و شهرسازی، حمل‌ونقل همگانی، خدمات شهری، فنی و فضای سبز را به شهرداری محلات اطلاع دهند تا در اسرع وقت مشکلات شهروندان مورد بررسی قرار بگیرد و برطرف شود.

کد خبر 571521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.