سریال جیران خانه تاریخی طباطبایی‌ها را تعطیل نمی‌کند

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: خانه طباطبایی‌ها برای بازدید عموم باز است و به هیچ‌وجه تعطیل نخواهد شد.

عفت پدرام‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به خبری مبنی بر تعطیلی خانه‌های تاریخی جهت ساخت سریال جیران که در فضای مجازی منتشر شده است،، اظهار کرد: خانه تاریخی طباطبایی‌ها در ایام گلاب‌گیری برای بازدید عموم باز است و تحت هیچ شرایطی تعطیل نمی‌شود.

وی افزود: قراردادی برای ضبط سریال جیران بین حسن فتحی کارگردان سینما و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منعقد شد تا از خانه‌های تاریخی طباطبایی و بروجردی‌ها به عنوان لوکیشن استفاده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه این قرارداد در ایام کرونا منعقد شده و قرار بوده است در همان زمان نیز به اتمام برسد، گفت: با مشکلاتی که برای کارگردان فیلم جیران پیش آمده بود، نتوانست تا قبل از عید این سریال را به اتمام برساند و خانه‌ها را تحویل دهد، از این رو درخواست قرارداد مجدد کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به کاهش شیوع کرونا و رونق گردشگری با این کارگردان سینما قراردادی با مضمون قبلی نوشته نشد و از آن جا که کار سریال ناتمام بود و باید به اتمام می‌رسید، شهرداری کاشان با این شرط که خانه طباطبایی‌ها بازدید عمومی داشته باشد، قرارداد لوکیشن این سریال را پذیرفت.

پدرام‌فر گفت: سریال جیران بدون هیچ دکوری در خانه طباطبایی‌ها در کنار بازدید عموم به کار ضبط خود ادامه می‌دهد که این مضوع علاوه بر اینکه منافاتی با رونق گردشگری در این ایام ندارد، ممکن است سبب بازدید بیشتر گردشگر نیز شود.

کد خبر 571507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.