محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در راه‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه دهم اردیبهشت‌ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پلیس راه مازندران، سرهنگ «یدالله جهان‌تاب» اظهار کرد: به منظور ارتقای ایمنی و تسهیل در عبورومرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت شش صبح روز شنبه دهم اردیبهشت‌ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا درخواهد آمد.

به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمام محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج-چالوس و برعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت سه بعدازظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت شش بعدازظهر تا ساعت ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

وی در خصوص ممنوع بودن تردد همه تریلرها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه هشتم و نهم اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است.

به گفته رئیس پلیس راه مازندران تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت دو بعدازظهر تا ساعت ۱۰ شب روز جمعه نهم اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت چهار بعدازظهر تا ساعت ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت یک طرفه است.

جهان‌تاب گفت: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی خواهد شد.

کد خبر 571447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.