گوشی مرموز دیگری از وان‌پلاس در راه است

به نظر می‌رسد که گوشی مرموز دیگری از وان‌پلاس با دوربین پشتی مشابه وان‌پلاس ۱۰ پرو در راه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، وان‌پلاس اخیراً در چین OnePlus Ace را معرفی کرده است، انتظار می‌رود که تا چند روز آینده نیز OnePlus ۱۰R و OnePlus Nord CE ۲ Lite را در هند رونمایی کند. شایعاتی در مورد معرفی نسخه استاندارد OnePlus ۱۰ و OnePlus ۱۰ Ultra منتشر شده است.

هم‌اکنون به نظر می‌رسد که دستگاه بی نام و نشانی از وان‌پلاس در وب‌سایت TENNA مشاهده شده است که دارای طراحی دوربین پشتی مشابه وان‌پلاس ۱۰ پرو است. این محصول دارای شماره مدل PGZ۱۱۰ است، با وجود اینکه نام اصلی آن هنوز مشخص نشده است، اما تصاویری از دستگاه وان‌پلاس منتشر شده است که بعضی از مشخصات کلیدی آن را نشان می‌دهد.

ابعاد گوشی جدید شرکت وان‌پلاس ۸.۷ * ۷۵.۸ * ۱۶۴.۳ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۵ گرم است و ظاهراً دارای صفحه‌نمایش ۶.۵۹ اینچی Full HD + LTPS LCD است. هنوز اطلاعاتی در مورد تراشه این محصول منتشر نشده است، اما احتمالاً این گوشی هوشمند با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

انرژی مورد نیاز گوشی بی‌نام و نشان شرکت وان‌پلاس با استفاده از یک باتری ۴۸۹۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل حسگرهای ۶۴، هشت و دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی به کار رفته در آن نیز دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است. این محصول به حسگر اثرانگشت فیزیکی مجهز نشده است، البته هنوز هیچ‌کدام از اطلاعات ارائه شده مورد تأیید قرار نگرفته است. با توجه به شماره مدل گوشی ذکر شده، ممکن است نسخه دیگری از گوشی OnePlus Ace باشد.

کد خبر 571368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.