اولویت نام‌گذاری معابر تبریز با شهدا

شهردار تبریز با بیان اینکه شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تبریز باید در روند مزین کردن خیابان‌ها و کوچه‌های اصلی و فرعی به نام شهدا سریع‌تر عمل کند، گفت: این اقدام باید به صورتی انجام شود که با وجود سکونت خانواده شهید در یک محله، اولویت نامگذاری با نام آن شهید والامقام باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یعقوب هوشیار در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«دیدار شهردار تبریز با خانواده دو شهید دوران دفاع مقدس

شهردار تبریز امروز به همراه رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر به دیدار مادر و خانواده دو شهید دوران دفاع مقدس رفت و با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

یعقوب هوشیار عصر امروز در منزل خانواده شهید حمزه‌علی خوش‌قدم و شهید میکائیل دهقان، از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب حضور یافت و با خانواده آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

هوشیار در این دیدار اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا را برای خود و مدیران شهرداری وظیفه اجتماعی و شرعی می‌دانم و تلاش می‌کنیم هر هفته با خانواده دو شهید دیدار کنیم.

وی افزود: در این دیدارها، درد دل خانواده شهدا بیان می‌شود که ما را چه در انجام وظایف قانونی مسئولیتمان و چه در حوزه حل مشکلات خانواده‌های ایثارگر و فداکار یاری می‌نماید.

شهردار تبریز همچنین خاطرنشان کرد: شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تبریز نیز باید در روند مزین کردن خیابان‌ها و کوچه‌های اصلی و فرعی به نام شهدا تسریع کند؛ به‌طوری که با وجود سکونت خانواده شهید در یک محله، حتماً اولویت نامگذاری با نام آن شهید والامقام باشد.

یعقوب هوشیار در پایان این دیدارهای جداگانه از خانواده شهید خوش‌قدم و دهقان تجلیل کرد.

شهید حمزه‌علی خوش‌قدم‌خواجه، متولد چهارم اسفند سال ۱۳۴۸ است که در سوم مهرماه سال ۱۳۶۹ در منطقه محور دیواندره به فیض شهادت نائل آمد.

همچنین شهید میکائیل دهقان، متولد پنجم اسفند سال ۱۳۴۷ در تاریخ بیست‌وچهارم خرداد سال ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.»

کد خبر 571223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.