واگرای مخفی صعودی در اندیکاتور RSI کاردانو

علیرغم عملکرد ضعیف کاردانو در هفته‌های اخیر، با این حال یکی از اساسی ترین پروژه های جذاب در بازار رمزارزها است، زیرا این شبکه همچنان در حال توسعه پایدار و با سرعت بالا است، به ویژه با افزایش تعداد پروژه های دیفای و مجموعه‌های NFT.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همانطور که شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد، قیمت کاردانو نسبت به این اندیکاتور حرکت معکوسی دارد. یعنی در حالی که RSI در مسیر مستقیم حرکت می‌کند، به نظر می‌رسد کاردانو در همان دوره به سمت پایین حرکت می‌کند. چنین واگرایی معمولاً صعودی در نظر گرفته می‌شود و ممکن است به معکوس شدن قیمت در آینده اشاره کند.

واگرای مخفی صعودی در اندیکاتور RSI کاردانو

مشکل این سیگنال کاملاً نادر این است که چنین واگرایی نیز ضعیف در نظر گرفته می‌شود و میزان موفقیت آن بسیار کمتر از ۷۰٪ است. اما در عین حال، ممکن است به پایه‌ای برای واگرایی قوی‌تر تبدیل شود که ممکن است شانس بیشتری برای تحقق در بازار داشته باشد.

کاردانو همچنان در روند نزولی بلندمدت است که همزمان پس از افزایش قراردادهای هوشمند ناشی از اعلام فناوری جدید برای اکوسیستم کاردانو آغاز شد. در حال حاضر، توسعه‌دهندگان فعالانه در حال ایجاد راه‌حل ها و پلتفرم‌های جدید برای اکوسیستم کاردانو هستند، که در حال حاضر باعث رشد قوی TVL کاردانو شده است که در کمتر از یک ماه به ۳۰۰ میلیون دلار رسیده است.

کد خبر 571045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.