استانداردسازی تله‌کابین و تله‌سی‌یژ مصداق بارز کار جهادی است

فرماندار اصفهان گفت: به واسطه مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی شکل گرفته شاهد مجموعه‌های تفریحی بسیار پویا، فعال و بانشاط تحت فعالیت شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان هستیم که تمام این مجموعه‌ها شاخص‌های استانداردی که برای آن‌ها تعیین شده بود را دارا هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی احمدی در حاشیه بازدید از مجتمع گردشگری صفه اظهار کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، توفیق شد تا از مجتمع گردشگری صفه بازدیدی داشته باشیم که شاهد هستیم این مجموعه بسیار پویا و فعال شده است.

وی با بیان اینکه اتفاقات صورت گرفته در استانداردسازی تله‌کابین و تله‌سی‌یژ مصداق بارز کار جهادی است، ادامه داد: چند سالی بود که مجتمع گردشگری صفه به واسطه دلایل مختلف همچون بیماری کرونا از رونق افتاده بود اما پیش از آن نیز مشکلاتی داشت که در جریان آن بودیم.

فرماندار اصفهان افزود: این اتفاق فرخنده با همت والا و تلاش شبانه‌روزی صورت پذیرفت که به واسطه مجاهدت‌ها و اقدامات خوب شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان می‌بینیم که مجموعه‌ای بسیار پویا، فعال، با نشاط و خوب شکل گرفته است. همچنین این مجموعه‌ها شاخص‌های استانداردی که برای آنها تعیین شده بود را دارا هستند.

وی تصریح کرد: به نظرم مردم و شهروندان اصفهانی باید از این ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری استفاده کنند، ظرفیت‌های مختلف تفریحی و گردشگری بسیاری در مجتمع گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها وجود دارد که مردم می‌توانند از آن بهره‌مند شوند و خلاقیت و ابتکارات خوبی در راستای آماده‌سازی این ظرفیت‌های گردشگری به کار گرفته شده است.

احمدی درباره فعالیت‌های صورت گرفته در این مجموعه خاطرنشان کرد: فضای آماده شده، فضای خوبی است، همچنین برنامه‌های فرهنگی که پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده نیز از سطح بالایی برخوردار است. فکر می‌کنم پیرامون ظرفیت‌های موجود مجموعه‌های تفریحی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان باید تبلیغات مناسبی انجام پذیرد تا شهروندان ضمن اطلاع یافتن از آن بیایند و از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شوند.

وی با بیان آنکه ظرفیت‌های مذکور از موقعیت مناسبی برای گردشگران داخلی و خارجی برخوردار است، تاکید کرد: مجتمع گردشگری صفه یکی از ظرفیت‌های گردشگری مهم اصفهان به شمار می‌رود؛ چرا که اصفهان ظرفیت‌های مختلفی دارد که اگر این نوع مدیریت و همدلی در این مجموعه ایجاد شود در اتفاقات فرخنده‌ای را در عرصه گردشگری شاهد خواهیم بود.

کد خبر 571036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.