دعوت به رویدادی در حوزه آینده‌پژوهی و کتابخانه‌های عمومی

رئیس انجمن علوم و فناوری اطلاعات (asis&t)، با ارسال پیامی از حمایت این انجمن از «همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ ایده‌ها الگوها و تجربه‌ها» خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ناریش آگاروال، با ارسال پیامی تصویری با بیان اینکه «همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ ایده‌ها الگوها و تجربه‌ها» رویدادی در حوزه آینده‌پژوهی و کتابخانه‌های عمومی است، از کتابداران و علاقه‌مندان در سراسر دنیا برای حضور در این رویداد دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

«سلام به همه

درود و احترام از دانشگاه سیمونز در بوستون ماساچوست ایالات متحده آمریکا

نام من ناریش آگاروال است. من دانشیار و مدیر مرکز علوم و فناوری اطلاعات در دانشکده کتابداری و علوم اطلاعات دانشگاه سیمونز هستم. همچنین در حال حاضر ریاست انجمن علوم و فناوری اطلاعات (asis&t) را به عهده دارم و مفتخرم که شما را به کنفرانس بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ الگوها، تجربه‌ها و ایده‌ها» دعوت کنم.

انجمن ما (asis&t) یکی از اسپانسرهای این همایش است که در هفدهم و هجدهم ماه می در شیراز برگزار می‌شود. بنابراین این کنفرانس رویداد بسیار جالبی همراه با بحث درباره برنامه‌ریزی به منظور صحبت در مورد قدم‌های پیش رو در آینده‌پژوهی و آینده کتابخانه‌های عمومی خواهد بود و من مشتاقانه منتظر ارائه نکاتی در این کنفرانس هستم.

به امید دیدار شما؛ سپاسگزارم.»

به گزارش ایمنا، «همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ ایده‌ها الگوها و تجربه‌ها» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران، در روزهای بیست‌وهفتم و بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه در شیراز برگزار خواهد شد.

کد خبر 571001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.