خرید سینک، هود، گاز اخوان با تخفیف ویژه

امروزه سینک مهمترین بخش مهمی و حیاتی در آشپزخانه است. انتخاب سینک مناسب برای کاربردهایی مانند شستن ظروف، میوه‌ها و سبزیجات بسیار مهم است. اهمیت این موضوع زمانی آشکار می‌شود که خریدار با طیف وسیعی از طرح‌ها، رنگ‌ها، متریال ها و برندها مواجه شود.

‌هنگام انتخاب سینک باید به نکات زیادی توجه کنید. از وجود فضای کافی برای نصب آسان سیفون اطمینان حاصل کنید، همچنین باید فضای کافی در زیر سینک وجود داشته باشد تا ظروف مرتب شوند.

سینک اخوان

آنچه در خرید سینک اخوان حائز اهمیت است این است که با خرید نوع مناسب آنها، آشپزخانه‌های معمولی و ساده را به محیطی خیره کننده تبدیل می‌کند. توجه به چند نکته ساده اما کاربردی به شما در ایجاد و بازسازی این محیط‌ها کمک می‌کند. در زیر به بررسی ویژگی‌های سینک اخوان می‌پردازیم و بهترین سینک را به شما معرفی می‌کنیم و شما را با انواع سینک‌ها آشنا می‌کنیم.

انواع سینک ظرفشویی اخوان

سینک ظرفشویی از نظر نصب به دو دسته توکار و روکار طبقه بندی می‌شود. نحوه نصب سینک بسته به نوع آشپزخانه، دکوراسیون و بودجه متفاوت خواهد بود. در این قسمت به نحوه نصب و ویژگی‌های سینک می‌پردازیم.

یک سینک توکار در داخل کابینت تعبیه شده است که برای طراحی داخلی محبوبیت بیشتری دارد. سینک‌های توکار ظاهری زیباتر و طراحی خاصی دارند.

سینک‌های سطحی یا همان سینک روکار همانطور که از نامشان پیداست روی کابینت‌ها نصب می‌شوند و به دیوار پیچ می‌شوند. با این نوع سینک به دلیل قرار گرفتن بر روی کابینت امکان پاشش آب در اطراف سینک و روی کابینت به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

گاز رومیزی اخوان

گاز رومیزی اخوان در داخل کشور تولید می‌شود و دارای مدل‌های مختلفی از جمله ونوس، جی آی ۳۵ و … می‌باشد که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند.

ویژگی کلی گاز رومیزی اخوان قیمت مناسب برای تمامی مدل‌ها، تنوع بسیار زیاد در طرح و متریال، گارانتی و گارانتی ۲۴ ماهه برای تمامی مدل‌ها و کیفیت بالای کلیه قطعات گازی می‌باشد.

اجاق‌های صفحه‌ای همانطور که از نامشان پیداست روی میز یا کابینت مخصوص نصب می‌شوند و قابل جابجایی نیستند. تعداد شعله‌های این گازها از یک تا شش متغیر است اما پرمصرف‌ترین شعله‌های ۴ و ۵ شعله است و دلیل استفاده از آنها در آشپزخانه فضای کم و فشردگی آنها نسبت به گازهای معمولی و زیبایی و شیک بودن آنهاست..

خرید سینک، هود، گاز اخوان با تخفیف ویژه

انواع گاز رومیزی اخوان

گاز رومیزی استیل یکی از انواع گاز اخوان است که در بازار اجاق گاز طرفداران زیادی دارد. گاز استیل از دو نوع ساده و آجدار تشکیل شده است که مدل ساده دارای صفحه صاف می‌باشد که در ایجاد خطوط روی آن مشکل ایجاد می‌کند اما از نظر زیبایی و نظافت آسان‌تر است. اما گاز صفحه آجدار دارای سطوح ناهموار روی صفحه گاز است و هیچ خط و خش روی گاز وجود ندارد.

نوع دیگر گاز، گاز صفحه شیشه‌ای و شیشه آن از سکوریت و ضخامت آن ۸ میلی متر است. گاز رومیزی شیشه‌ای اخوان کیفیت بسیار خوبی دارد به همین دلیل در برابر حرارت و ضربه مقاومت بالایی دارد. این گازها زیبایی زیادی به آشپزخانه می‌بخشد و چربی مواد غذایی به کار رفته روی آن به راحتی تمیز می‌شود..

هود آشپزخانه اخوان

هود آشپزخانه محصولی کاملاً تخصصی است و خرید آن نیازمند دانش فنی است. به دلیل استفاده از مواد مصرفی و همچنین پیچیدگی طراحی و ساخت هود، مشتریان در هنگام انتخاب آن همواره دچار سردرگمی می‌شوند.

هود اخوان با مدل (سری) های مختلف هود موربهود شومینه‌ای – هود مخفی و هود زیر کابینتی بیشترین هود تولیدی را در بین برندهای ایرانی دارد.

از ویژگی‌های هود آشپزخانه اخوان می‌توان به شیشه سکوریت، فیلترهای آلومینیومی چند لایه با قابلیت شستشوی آسان، حسگر بو و دود، پنل و دکمه‌های لمسی و ریموت کنترل، سیستم کم مصرف و از همه مهم‌تر موتور توربو فلزی قدرتمند با صدای فوق‌العاده آرام اشاره کرد.

خرید سینک، هود، گاز اخوان با تخفیف ویژه

درباره فروشگاه اینترنتی هود سینک گاز

هود سینک گاز ( https://hoodsinkgaz.com/) نمایندگی رسمی محصولات اخوان می‌باشد. که تمامی محصولات این شرکت را در بسته بندی اصلی و گارانتی رسمی ارائه می‌دهد.

تضمین قیمت یکی دیگر از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی هود سینک گاز هست. شما اگر قیمت‌های پایین‌تری نسبت به محصولات ما در سطح بازار و وبسایت های دیگر مشاهده کردید به مشاوران ما اطلاع دهید تا قیمت را بررسی کنند.

کد خبر 570976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.