سقوط درختان بیمه حوادث شهروندی دارد

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بیمه حوادث شهروندی چند سالی است که با انعقاد قرارداد با شرکت‌های بیمه معتبر اجرا می‌شود، گفت: از جمله مسئولیت‌های این بیمه می‌توان به حوادث طوفان و سقوط درخت روی شهروندان یا خودروی آنها اشاره کرد.

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیمه حوادث شهروندی شهرداری اصفهان چند سالی است که با انعقاد قرارداد با شرکت‌های بیمه معتبر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به مسئولیت‌های بیمه حوادث شهروندی، ادامه داد: از جمله مسئولیت‌های این بیمه می‌توان به حوادث طوفان و سقوط درخت روی شهروندان یا خودروی آنها اشاره کرد.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه گشت‌های شهرداری اصفهان در سه شیفت کاری و به صورت ۲۴ ساعته در سطح شهر فعال هستند، خاطر نشان کرد: اگر حادثه‌ای برای شهروندان اصفهان رخ داد، می‌توانند با حضور پلیس حادثه را صورت‌جلسه تنظیم کنند، البته نماینده شهرداری نیز در محل حادثه حضور می‌یابد و مستندسازی حادثه را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه پس از مستند شدن حادثه، روال قانونی برای دریافت خسارت توسط شهروند حادثه‌دیده طی می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که شهروند حادثه‌دیده از حادثه مستندی نداشته باشد ممکن است برای دریافت خسارت دچار مشکل شود، لذا از شهروندان درخواست داریم در صورت وقوع این‌گونه حوادث مستندات خود را برای ارائه به شرکت بیمه و شهرداری تکمیل کنند.

کد خبر 570829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.