کاردانو وارد منطقه خرید تاریخی می‌شود

همانطور که داده‌های زنجیره‌ای ارائه شده توسط Santiment نشان می‌دهند، مطابق معیار MVRV Divergence، کاردانو و سایر آلت‌کوین‌ ها وارد منطقه تاریخی فرصت خرید شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در طول افزایش نوسانات در بازار کریپتو، زمانی که معامله‌گران خرده‌فروشی عمدتاً روندهای عمومی بازار را دنبال می‌کنند، برخی از دارایی‌ها به شدت بیش از حد خریداری می‌شوند، در حالی که برخی دیگر بیش از حد به فروش می‌رسند.

طبق نمودار ارائه شده، کاردانو به نقطه‌ای رسیده است که قیمت آن از نظر تاریخی به ازای واگرایی ۳۰ روزه MVRV افزایش می‌یابد. Santiment گزارش می‌دهد که میانگین بازده معاملاتی کاردانو در بازه زمانی میان‌مدت ۳۰ روزه به زیر ۱۵- درصد رسیده است که شرایط فروش بیش از حد را نشان می‌دهد.

این از لحاظ تاریخی سطحی از MVRV است که در آن ADA و بسیاری از آلت‌کوین‌های دیگر حداقل یک چرخش کوتاه در قیمت برای کاهش زیان‌های خود در شبکه‌ها را مشاهده می‌کنند.

کاردانو وارد منطقه خرید تاریخی می‌شود

MVRV یا نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی، نسبتی است که به سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال اجازه می‌دهد تا تشخیص دهند که آیا قیمت یک دارایی منصفانه است یا خیر. به عنوان یک معیار مستقل، MVRV برای تعیین بالا و پایین بازار استفاده می‌شود. کاردانو علیرغم دستاوردهای اخیر، کمتر از آنچه که باید ارزش گذاری شده است.

شبکه کاردانو در ماه‌های اخیر به چندین نقطه عطف رسیده است. برای مثال تعداد کیف‌پول های ADA در عرض یک ماه ۱۰۰ میلیون عدد افزایش یافته و این رقم به ۳/۲ میلیون رسیده است. فعالیت‌ها در بلاک چین کاردانو با ۴۰۰ پروژه جدید در حال انجام است. در حال حاضر، نزدیک به ۹۰۰ پروژه در کاردانو در حال ساخت هستند.

کد خبر 570800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.