جابه‌جایی ۵۰۰ میلیارد دلار بیت کوین

بیش از نیم میلیارد دلار بیت کوین در کمتر از یک روز در میان کیف پول‌های رمز ارزی متعدد منتقل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ربات ردیابی WhaleAlert گزارش می‌دهد که دقیقاً ۱۴۷۱۲ بیت کوین ۱۱ بار بین ۱۲ کیف پول مختلف در یک بازه زمانی ۱۷ ساعته جابجا شده است. تنها متغیری که در این جابجایی‌ها وجود داشته، ارزش دلاری بیت کوین‌ها می‌باشد. زیرا بازار امروز دچار نوسان بوده است.

ارزش بیت کوین در اولین ارسال ۶۱۶.۱۸ میلیون دلار بود که در تراکنش ماقبل آخر تقریباً چهار درصد کاهش یافته و به ۵۹۱.۸۷ میلیون دلار رسیده است.

شرکت تجزیه و تحلیل Glassnode در توئیتی می‌گوید که روند نزولی کلی در کریپتو که به اواخر سال ۲۰۲۱ باز می‌گردد، چشم‌انداز سرمایه گذاران بیت کوین را تغییر می‌دهد. این بازار نزولی دامیننس یا چیرگی بیت کوین بر بازار را بازسازی کرده است و بیت کوین از سلطه معامله گران کوتاه مدت خارج شده و به سمت سرمایه گذاران بلندمدت می‌رود.

Glassnode در خبرنامه هفتگی خود می‌افزاید: آنچه در پنج ماه گذشته دیده‌ایم اصلاح ۵۰ درصدی است که به نظر می‌رسد ساختار مالکیت بیت‌کوین را به‌طور قابل توجهی تغییر داده است. بسیاری از دارندگان بلند مدت با تعداد سکه‌های بالاتر از ۵۰ هزار دلار کاملاً بی توجه به بازار به نظر می‌رسند، در حالی که دیگر سرمایه گذاران با نرخ تاریخی قابل توجهی از زمین بازی خارج شده‌اند.

این شرکت همچنین تجزیه و تحلیل ویدئویی عمیقی از وضعیت ارائه می‌کند و اذعان می‌کند که به نظر می‌رسد حتی دارندگان بلندمدت در این بازار نزولی تسلیم شده‌اند.

کد خبر 570796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.