رگبارهای بهاری تا پایان هفته ادامه دارد/احتمال تگرگ در نیمه‌غربی و شمالی اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از استقرار جوی ناپایدار تا اواخر هفته روی استان خبر داد و گفت: وزش باد نسبتا شدید، رگبار بهاری، رعدوبرق و احتمال تگرگ به ویژه در مناطق غربی و شمال استان در این مدت انتظار می‌رود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی ناپایدار تا اواخر هفته بر روی استان است و در این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به شکل قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید، رگبار بهاری و رعدوبرق و احتمال تگرگ به ویژه در نیمه غربی و شمال استان پیش‌بینی می‌شود.

وی از کاهش یک تا سه درجه‌ای دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق خبر داد و افزود: دمای شهر اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعت‌ها به ۲۸ درجه و کمینه فردا صبح به ۱۵ درجه خواهد رسید همچنین گرم‌ترین شهر استان خوروبیابانک با ۳۴ درجه و خنک‌ترین شهرستان نیز بوئین ومیاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد است.

وی از ثبت یک دهم میلی‌متر بارش در شهرستان فریدون‌شهر خبر داد و گفت: بارش‌ها به شکل رگبار بهاری و منطقه به منطقه متفاوت است در غرب استان، میزان بارش بیشتری انتظار می‌رود اما سامانه به شکل رگبارهای پراکنده در نقاط مختلف استان فعالیت خواهد داشت، برای مناطق مستعد نیز هشدار جاری شدن روان‌آب‌های سطحی صادر شد.

کد خبر 570771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.