کشف جسد مرد دستفروش در کیسه گیاهان دارویی

کشف جسد مرد دستفروش در کیسه حاوی گیاهان دارویی، هویت قاتل را لو داد.

به گزارش ایمنا روزنامه ایران نوشت: ساعت ۶:۱۰ صبح جمعه، مأموران کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم (ع) از کشف تکه‌های جسد یک مرد داخل سطل زباله توسط کارگران شهرداری خبر دادند. با اعلام این خبر، بازپرس جنایی شهرری و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت راهی محل شدند و تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

در تحقیقات اولیه، با جسد مثله شده مردی داخل گونی مواجه شدند که سر و قسمتی از اعضای بدنش نبود. داخل گونی، مقدار زیادی گیاه آویشن، قرار داشت. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که از زمان مرگ حدود دو روز می‌گذرد و جسد متعلق به مردی حدوداً ۳۵ ساله است.

با این فرضیه که قاتل در کار فروش گیاهان دارویی باشد، تحقیقات شروع شد و کارآگاهان به بازرسی میدانی از محل جنایت پرداختند. حین گشت‌زنی در یکی از کوچه‌های نزدیک به محل کشف جسد با مرد جوانی مواجه شدند که چهره‌ای رنگ‌پریده و آشفته داشت و در حال انتقال وسایلش از داخل خانه به خودروی پراید بود.

وقتی کارآگاهان به وی نزدیک شدند در میان وسایلی که مرد جوان داخل خودرو گذاشته بود، چندین کیسه گیاه دارویی از جمله آویشن نیز به چشم می‌خورد. بنابراین با این فرضیه که وی در این جنایت نقش داشته او را دستگیر کردند.

بلافاصله بازرسی از خانه وی آغاز و رد خون شسته شده را داخل خانه‌اش پیدا کردند. در بررسی‌های بیشتر قطعات دیگر بدن مقتول را نیز داخل یک گونی دیگر کشف کردند.

مرد ۲۰ ساله در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و گفت: من فروشنده داروهای گیاهی هستم و در میدان شهرری بساط می‌کنم. چند روز قبل مقتول هم در کنار بساط من، بساط کرد و کم‌کم باهم دوست شدیم. شب حادثه او را به خانه‌ام دعوت کردم؛ اما ناگهان سر موضوعی با هم دعوایمان شد و من که خیلی عصبانی شده بودم با چاقو او را زدم. چون نمی‌توانستم جسد را از خانه خارج کنم تصمیم گرفتم آن را مثله کنم.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام این خبر گفت: جسد برای مشخص شدن هویت به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شده است.

کد خبر 570678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.