قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۱+ فرم ثبت نام فروش فوق العاده، لیست قیمت محصولات نقدی (۴اردیبهشت)

ایران خودرو قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات خود (سی و ششمین فروش فوری با موعد تحویل ۹۰ روزه، مرحله ۳۶ - بخشنامه ۴۴۴۷ و مرحله چهارم فروش محصولات ایران خودرو ویژه قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت - بخشنامه ۴۴۴۸) در فروردین ۱۴۰۱ را برای انواع پژو پارس tu۵ سال و رانا پلاس سقف شیشه ای برگزار کرد.

به گزارش ایمنا، ثبت نام دو طرح فروش جدید ایران خودرو سه روز ادامه داشت، سپس قرعه کشی آن روز یک‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولان و نهادهای نظارتی انجام شد. اسامی برندگان فروش فوق‌العاده عادی تا ساعاتی دیگر توسط ایران خودرو اعلام خواهد شد و از خبرگزاری ایمنا قابل دسترس است.

ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۱

ثبت نام در طرح جدید فروش فوق‌العاده ایران خودرو از روز سه شنبه مورخ سی فروردین ۱۴۰۱ آغاز و تا پایان روز پنج شنبه مورخ یکم اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه داشت.

ثبت نام ایران خودرو 1401

محصولات ایران خودرو ۱۴۰۱

بر اساس بخشنامه ۴۴۴۱ و ۴۴۴۲ ایران خودرو، پژو پارس سال با موتور XU۷P، پژو پارس سال با موتور TU۵، راناپلاس و راناپلاس با موتور TU۵P پانوراما و گیربکس شش سرعته دستی در این دو طرح عرضه می‌شود.

قیمت ایران خودرو ۱۴۰۱

در دو طرح فروش جدید ایران خودرو، پژو پارس سال با موتور XU۷P با قیمت قطعی ۱۸۴ میلیون و ۸۹۴ هزار تومان، پژو پارس سال با موتور TU۵ با قیمت قطعی ۱۷۶ میلیون و ۵۹۶ هزار و ۷۰۰ تومان، رانا پلاس با قیمت قطعی ۲۱۴ میلیون و ۷۸۴ هزار, ۸۰۰ تومان و رانا + (پلاس) با موتور TU۵P و سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته دستی با قیمت قطعی ۲۲۸ میلیون و ۲۹۶ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می‌شود.

قرعه کشی ایران خودرو

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو ۴ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۵۹۴ نفر ثبت نام کردند و ۴ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۱۶۶ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.‌

در طرح فروش محصولات ایران خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۳۶۸ هزار و ۶۴۰ نفر ثبت نام کردند و ۳۰۶ هزار و ۶۸۱ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.‌

تعداد ثبت نام کنندگان ایران خودرو در فروش فوق‌العاده

نوع طرح فروش فوق العاده عادی فروش محصولات ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
نام خودرو تعداد متقاضی ظرفیت رزرو تعداد متقاضی ظرفیت رزرو
پژو پارس سال با موتور XU۷P ۱.۵۹۲.۲۰۹ ۱۵۰۰ ۱۵۰۰ ۱۰۷.۸۷۲ ۱۵۰۰ ۱۵۰۰
پژو پارس سال با موتور TU۵ ۲.۵۴۰.۱۹۱ ۱۵۰۰ ۱۵۰۰ ۱۷۱.۸۲۱ ۱۵۰۰ ۱۵۰۰
راناپلاس ۱۷۷.۳۹۹ ۵۰۰ ۵۰۰ ۸.۷۷۶ ۵۰۰ ۵۰۰
راناپلاس سقف شیشه‌ای با موتور TU۵P ۴۸۴.۳۶۷ ۵۰۰ ۵۰۰ ۱۸.۲۱۲ ۵۰۰ ۵۰۰
مجموع ۴.۷۹۴.۱۶۶ ۴۰۰۰ ۴۰۰۰ ۱۵۹.۶۲۳ ۴۰۰۰ ۴۰۰۰

برندگان ایران خودرو ۱۴۰۱

در فروش فوق‌العاده عادی ایران خودرو ۴ هزار نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. ۴ هزار نفر نیز به عنوان افراد ذخیره در نظر گرفته شده‌اند.

در طرح فروش محصولات ایران خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز ۴ هزار نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. ۴ هزار نفر نیز به عنوان افراد ذخیره در نظر گرفته شده‌اند.

قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت 1401

موعد تحویل ایران خودرو ۱۴۰۱

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر ۹۰ روز خواهد بود.‌

واریز وجه ایران خودرو ۱۴۰۱

مشتریانی که نامشان در قرعه‌کشی انتخاب می‌شود ۳ روز مهلت خواهند داشت نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند. عدم واریز وجه به‌منزله انصراف از خرید تلقی خواهد شد و نفرات لیست ذخیره جایگزین انصرافی‌ها خواهند شد.

سایت ایران خودرو ۱۴۰۱

آدرس درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو https://esale.ikco.ir/ است.

کد خبر 570462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 98
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی کوهکن US ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    عالیه