رئیس مجلس و رئیس‌جمهور نگاهی به دور از حاشیه‌ها دارند

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور خواستار وحدت، همدلی و هم‌نوایی دولت و مجلس شده است و اشاره کرده است که دولت وارد حاشیه نشود و تنها به کار اصلی مردم رسیدگی کند.

رحمت‌الله فیروزی پوربادی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست هم‌اندیشی مجلس و دولت اظهار کرد: در جلسه مشترک بین هیئت دولت و مجلس پنج نفر از نمایندگان، اعضای کمیسیون‌ها، تعدادی از وزرا، معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و رئیس‌جمهور سخنرانی کردند. همچنین وزرا مسائل و مشکلاتی که در حوزه صنعت، کشاورزی، اقتصادی، نهاده‌های دامی، معیشتی و مسائل مختلف که مبتلا به جامعه است را مطرح کردند.

وی افزود: این نشست به منظور همدلی و هم‌افزایی میان قوه مقننه و قوه مجریه برگزار شد و تاکید رئیس مجلس شورای اسلامی این بود که نمایندگان وظیفه قانونی خود را با همدلی و همفکری انجام دهند.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهور به دیدار وزرا با نمایندگان مجلس و شنیدن نظرات آن‌ها تاکید دارد، تصریح کرد: رئیس‌جمهور خواستار وحدت، همدلی و هم‌نوایی دولت و مجلس شده است و اشاره کرده است که دولت وارد حاشیه نشود و تنها به کار اصلی مردم رسیدگی کند.

وی ادامه داد: امیدواریم با تبادل اطلاعات و بیان صادقانه مسائل و مشکلات کشور برای مردم، همه قوا با وحدت، اتحاد، همدلی و هم‌پوشانی باری از مشکلات مردم و کشور بردارند.

فیروزی‌پوربادی با بیان اینکه امیدواریم که جلسات همدلی بین قوا به ویژه دولت و مجلس ادامه داشته باشد، گفت: رئیس مجلس و رئیس‌جمهور نگاهی به دور از حاشیه‌ها دارند و در تواضع و وحدت اتفاق نظر دارند. امیدواریم با این نگاه کار بر زمین مانده نظام و مردم را حل کنند.

کد خبر 570431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.