هوای ناسالم اصفهان با ۵ ایستگاه خاموش

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _یکشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹صبح با قرارگرفتن روی شاخص۱۳۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _یکشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۳۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه باهنر با شاخص ۱۵۳، خرازی با شاخص ۱۶۸ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۵۸ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

وضعیت دستگاه سنجش کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان اکنون در ایستگاه احمدآباد با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۱۴، استانداری اصفهان با شاخص ۱۴۵، جی با شاخص ۱۳۶، رهنان با شاخص ۱۱۲، فرشادی با شاخص ۱۳۳، فیض با شاخص ۱۱۰ و کاوه با شاخص ۱۳۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

ایستگاه میرزاطاهر با شاخص ۹۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پروین، رودکی، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

در حال حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر، مبارکه و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۰۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و ایستگاه مبارکه با شاخص ۵۷ و سجزی با شاخص ۹۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 570430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.