نتایج هفته پنجم گروه B لیگ قهرمانان آسیا+جدول

هفته پنجم‌ لیگ قهرمانان آسیا در گروه B انجام شد که نتایج جالبی بدست آمد.

شب دوم هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، دیشب و بامداد امروز، جمعه و شنبه- دوم و سوم اردیبهشت ماه برگزار شد.

کامبک بی ثمر الجزیره:

در گروه B و ابتدا از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه به وقت تهران، نیروی هوایی عراق در ورزشگاه فهد شهر ریاض عربستان رو در روی الجزیره امارات قرار گرفت. تا قبل از این مسابقه هر دو تیم به همراه بمبئی سیتی هند چهار امتیازی بودند.

در این مسابقه تیم عراقی عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد. آنها ابتدا دقیقه ۶ با گل ابراهیم بایش دروازه حریف را باز کردند و با همین یک گل برتری به رختکن رفتند.

نیمه دوم و در دقیقه ۶۰ پسران حکیم شاکر در نیروی هوایی اختلاف را دو برابر کرند و این بار توسط اعلا عباس به گل رسیدند. بازی ادامه پیدا کرد و الجزیره تلاشش را بیشتر کرد. آنها دقیقه ۶۲ توسط عبدالله رمضان و دقیقه ۷۷ توسط عمر ترائوره دو گل زدند تا کامبک رویایی را تجربه کنند.

بازی با نتیجه تساوی رو به پایان بود تا اینکه در دقیقه ۹۱ شریف عبدالکریم گل سوم را برای عراقی‌ها زد و ضمن خراب کردن کامبک فوق العاده شأن، آب سردی پیکر آنها ریخت.

با این نتیجه نیروی هوایی در جدول ۷ امتیازی شد و به رده دوم رفت و الجزیره هم که شانس صعود اندکی دارد، درست یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی، با ۴ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

گلباران بمبئی به دست عربستانی‌ها:

در دیگر دیدار این گروه که از ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد دو تیم فوتبال بمبئی سیتی هند و الشباب عربستان در ورزشگاه فیصل بن فهد عربستان سعودی به مصاف هم رفتند. تا قبل از این مسابقه عربستانی‌ها ۱۰ امتیازی و صدرنشین بودند و نماینده هند هم با ۴ امتیاز در رده چهارم جای گرفته بود.

الشباب بازی را طوفانی و با توپ پر آغاز کرد. آنها ابتدا دقیقه ۱۹ توسط هاتان سلطان به گل رسیدند و با مالکیت ۶۰ درصدی ۱۴ شوت روانه دروازه حریف کردند تا اینکه سرانجام دقیقه ۳۶ با گل به خودی "سرگین فال" برتری‌شان دو برابر شد و با همین اندوخته راهی رختکن شدند.

آتش بازی عربستانی‌ها نیمه دوم شروع شد. دقیقه ۵۲ عبدالله گل سوم را زد. دقیقه ۶۴ و ۶۶ یعنی به فاصله دو دقیقه هم "هاتان سلطان" گل‌های چهارم و پنجم را زد تا ضمن رقم زدن یک هتریک به یاد ماندنی، شکست سنگینی به حریف ضعیف هندی خود تحمیل کند، هرچند که این پایان کار نبود و دقیقه ۸۱ کارلوس هم گل ششم را زد.

درحال حاضر و در فاصله یک هفته تا پایان مرحله گروهی، الشباب با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۱۵ مقتدرانه صدرنشین است و بمبئی سیتی هند هم با ۴ امتیاز و تفاضل گل منفی ۹ در رده آخر است و از رقابت‌ها حذف شده است.

نتایج هفته پنجم گروه B لیگ قهرمانان آسیا+جدول

کد خبر 570276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.