کمترین مراجعه شهروندان به میز خدمت منطقه ۳ بود

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: با توجه به بررسی مشکلات مردمی در طول ایام هفته، در میز خدمت امروز مدیریت شهری اصفهان که در حاشیه برگزاری نماز جمعه دایر شد، تعداد مراجعه‌کنندگان منطقه سه شهرداری بسیار کم بود.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: میز خدمت منطقه سه شهرداری اصفهان ماه مبارک رمضان در مساجد محدوده این منطقه در مسجد نو بازار اصفهان و مسجد رضوی خیابان شریف واقفی با حضور مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر در راستای رسیدگی به مشکلات مردم دایر شده است.

وی با بیان اینکه در جلسات کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر نیز رسیدگی به مشکلات شهروندان انجام شده است، افزود: امروز _جمعه، دوم اردیبهشت‌ماه_ در حاشیه برگزاری نماز جمعه میز خدمت با حضور مدیران شهری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به بررسی مشکلات مردمی در طول ایام هفته، در میز خدمت امروز مدیریت شهری اصفهان، تعداد مراجعه‌کنندگان منطقه سه شهرداری بسیار کم و کمتر از ۱۰ نفر بود و اکثر مراجعان با موضوعاتی همچون نصب تابلو گذر، نشست آسفالت، آزادسازی گلوگاه، تأمین فضای سبز شهری ساماندهی پیاده رو و عدم رسیدگی به دیواره در حال ریزش که مربوط به ملک شخصی بود، مراجعه داشتند. البته مباحث دیگری نیز از سوی شهروندان مطرح شد که رسیدگی به آنها در حیطه وظایف سایر سازمان‌ها همچون قوه قضائیه بود.

کارگر با بیان اینکه حضور در بین شهروندان و بررسی و رسیدگی به مشکلات آنها از وظایف مدیران مردمی است، خاطرنشان کرد: در منطقه سه شهرداری هر هفته روزهای زوج هفته از ساعت ۸ تا ۱۲ ملاقات مردمی با شهروندان برقرار است و شهروندان می‌توانند برای بیان مشکلات خود مراجعه داشته باشند.

کد خبر 570226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.