مسئولان حکومت علی‌گونه را سرلوحه کار خود قرار دهند

امام جمعه کاشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مظهر اقتدار و الگوی عزت، خودباوری و خودآگاهی و خودکفایی و اعتماد به نفس ملت ایران توصیف کرد و گفت: دشمنان شجاعت، دین‌مداری و اخلاص عمل امیر مؤمنان علی (ع) را خشونت می‌دانستند، اما مهربانی آن حضرت را نمی‌دیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز در مصلی بقیه الله الاعظم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مظهر اقتدار و الگوی عزت، خودباوری و خود آگاهی و خودکفایی و اعتماد به نفس ملت ایران توصیف و اظهار کرد: رزمندگان پاسدار و سپاه مقتدر به عنوان نهادی برآمده از متن جامعه اسلامی نقش به‌سزا و بی بدیلی در دفاع مقدس، سرکوب گروهک‌های معاند و مزدور، سازندگی و آبادانی کشور و دفع حوادثی داشته‌اند که به نوعی امنیت کشور و نظام را تهدید می‌کرد.

وی افزود: سپاه در کنار دیگر نیروهای مسلح در راستای افزایش آمادگی و توانمندی دفاعی کشور لحظه‌ای کوتاه نخواهد آمد و امروز به یاری الهی این نهاد مقدس در همه عرصه‌ها مانند دژی مستحکم و نفوذ ناپذیر در اوج اقتدار و خودباوری قرار دارد.

امام جمعه کاشان هدف دشمن از اجرای توطئه شوم ترور سه روحانی در صحن مقدس رضوی را بر هم زدن وحدت مسلمانان و به چالش کشیدن گفتمان مقاومت عنوان و خاطرنشان کرد: هدف اصلی استکبار جهانی از اجرای این توطئه شوم شکستن وحدت و همدلی مسلمانان منطقه، انحراف افکار عمومی از مسئله اصلی فلسطین و به چالش کشیدن گفتمان مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به توطئه‌های اخیر دشمنان ایران و افغانستان، تاکید کرد: در دنیای اسلام مرز وجود ندارد، دلیل اصلی حوادث و وقایع اخیر و اقدامات مذبوحانه دشمنان دو ملت، وجود حاکمیت اسلامی و قرآنی در دو کشور است.

وی با بیان اینکه اهانت به قرآن نشانه ضعف منطق غرب برابر اسلام است، تصریح کرد: این نخستین‌بار نیست که اهانت به قرآن و قرآن سوزی در سوئد و کشورهای غربی اتفاق می‌افتد، بهانه دولت‌های اروپایی و از جمله دولت سوئد، آزادی بیان است و این‌گونه اقدامات کور و بی منطق، نشان از ضعف و استیصال غرب در مقابله با موج اسلام‌گرایی در جهان و ناشی از فقدان منطق محکم ایشان در پاسخگویی با منطق فاخر و قوی اسلام بوده و حکایت از تداوم حاکمیت استانداردهای تبعیض‌آمیز و دوگانه در غرب دارد..

امام جمعه کاشان اضافه کرد: در جای دیگر نیز کفر صهیونیست‌ها برای به خاک و خون کشیدن مسلمانان در فلسطین موجب شده امسال برای روز قدس با پشتوانه و عزمی بیشتر برای دفاع از این ملت وارد عمل شویم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به سالروز شکست آمریکایی‌ها در صحرای طبس، گفت: شکست آمریکایی‌ها در این حادثه نشان داد که ملت ایران دست عنایت خدا را همراه داد و خداوند توجه ویژه به این ملت دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در حکومت علی‌گونه نسخه حکومت‌داری حضرت را سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود: دشمنان شجاعت، دین‌مداری و اخلاص عمل امیر مؤمنان علی (ع) را خشونت می‌دانستند، اما مهربانی آن حضرت را نمی‌دیدند و این بخاطر جنگ روانی دشمن و بی بصیرتی مردم جامعه بود.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه عزاداری در شب شهادت و قدر فقط به منزله یک عزا و ماتم نیست بلکه تحلیلی از مظلومیت حضرت علی (ع) است، اظهار کرد: مظلومیت حضرت علی (ع) مربوط به جامعه و مردم بی بصیرت آن روزگار است و این مظلومیت تا هزاران سال بعد از شهادت حضرت باقی است.
.

کد خبر 570184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.