احداث هزار واحد مسکن مددجویی جدید در سال‌جاری

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از برنامه‌ریزی برای احداث یک هزار واحد مسکونی جدید و تکمیل ۷۷۷مسکن مددجویی نیمه‌تمام سال گذشته، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «سیدمصطفی انوری» با اشاره به اقدامات کمیته امداد استان اصفهان در تأمین مسکن مددجویان، اظهار کرد: در سال گذشته کلنگ یک هزار و ۶۹۷ واحد مسکونی مددجویان اصفهانی با مشارکت خیران و نیکوکاران به زمین زده شد.

وی افزود: مجموع این تعداد واحد مسکونی در قالب هشت تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف به صورت هم‌افزایی منعقد شد و ۹۲۰ مورد در سال گذشته به طور کامل به بهره‌برداری رسید.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به تکمیل پروژه‌های احداث مسکن مددجویان، ادامه داد: پروژه‌های مسکونی سال قبل با اعتباری بیش از ۷۳ میلیارد تومان تاکنون انجام شده است که ۷۷۷ واحد در حال ساخت نیز با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد تا نیمه اول سال جاری تکمیل خواهد شد و به بهره‌برداری خواهد رسید.

انوری با اعلام برنامه‌ریزی انجام شده برای احداث یک هزار مسکن جدید در سال جاری، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با سرانه ۳۰ میلیون تومانی و کمک‌های بلاعوض تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای خرید و احداث به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

به گزارش ایمنا، کمیته امداد در راستای سیاست حمایت و توانمندسازی مددجویان خدمات متنوعی ارائه می‌کند که مسکن بخشی از این خدمات است و در این راستا کمک به تعمیر، بازسازی و احداث مسکن، یاری رساندن به مددجویان برای خرید مسکن و ایجاد شرایطی برای دریافت ودیعه اجاره مسکن اهم موارد مربوط به دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد است.

کد خبر 569975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.