عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۱فروردین‌ماه

در این بسته خبری از پرداخت الکترونیک کرایه اتوبوس در قرچک تا فرسودگی ماشین‌آلات شهرداری فیض‌آباد و تخفیف‌های جدید عوارض شهرداری ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

نجات سگ نگهبان گرفتار در آتش توسط آتش‌نشانان ایلامی

نصرت الله لطفی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از نجات یک قلاده سگ بالغ گرفتار در میان زبانه‌های آتش در یک ساختمان مسکونی خبر داد

پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت سرویس‌های بهداشتی عمومی در زرند

حمیدرضا ولی‌خانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند از ساخت چهار سرویس بهداشتی عمومی در سطح شهر خبر داد و گفت: این طرح به منظور خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان، حفظ و افزایش بهداشت عمومی در بوستان‌های سطح شهر در حال انجام است.

پرداخت الکترونیک کرایه اتوبوس قرچک

محسن خرمی شریف، شهردار قرچک گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌های استفاده از کارت بلیت، شهروندان قرچکی می‌توانند کرایه اتوبوس را به صورت الکترونیک پرداخت کنند.

فرسودگی ماشین‌آلات شهرداری فیض‌آباد

مرتضی رئیسی، شهردار فیض‌آباد با اشاره به فرسوده بودن تمام ماشین‌آلات شهرداری فیض‌آباد گفت: حدود ۵۳ تا ۵۴ درصد آسفالت شهر فیض‌آباد فرسوده بوده و نیاز به روکش دارند.

معرفی ۷۸۰ تخلف ساخت‌وساز به کمیسیون ماده ۱۰۰ قزوین

سیدمهدی حاجی سیدرضی، سرپرست منطقه یک شهرداری قزوین از شناسایی ۷۸۰ مورد تخلف ساخت‌وساز در سال ۱۴۰۰ توسط کارشناسان واحد تخلف‌یابی خبر داد.

اعمال تخفیف‌های جدید در پرداخت عوارض شهرداری ساری

کیا علیزاده، معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار ساری از اعمال تخفیف‌های جدید در پرداخت عوارض شهرداری خبر داد و گفت: تخفیف‌ها شامل ۳۰ درصد در فصل بهار، ۲۵ درصد در فصل تابستان، ۲۰ درصد در فصل پاییز و ۱۵ درصد در فصل زمستان خواهد بود.

نبود فضای مناسب بازی کودکان در منظریه

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه فضای مناسب بازی برای کودکان در منظریه وجود ندارد، گفت: باید زمین‌هایی در منظریه شناسایی و تسطیح و فضایی مناسبی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان فراهم شود.

پلمب مراکز غیرمجاز خریدوفروش پسماند

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از پلمب و تخلیه ۳۷ مرکز خریدوفروش غیرمجاز پسماند خشک خبر داد و گفت: برخورد قاطع و قانونی مستمر در دستور کار دادستانی، شهرداری، مرکز بهداشت و دیگر دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

برگزاری جشنواره «قصه‌گویی ماه خدا» در خمین

حمید احمدی، سرپرست شهرداری خمین گفت: جشنواره قصه‌گویی ماه خدا همزمان با ماه مبارک رمضان به همت شهرداری خمین برگزار می‌شود.

کد خبر 569873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.