برنامه‌ شب‌های قدر در امامزاده آقاعلی عباس(ع) بادرود

رییس هئیت امنای آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) گفت: مرکز فرهنگی آستان مقدس و اداره اوقاف، با اجرای ویژه برنامه‌هایی در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، زمینه را برای بهره بردن معنوی زائران و مجاوران فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام علی‌رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت شب‌های قدر به مدت سه شب برنامه احیا، مناجات، سخنرانی، مداحی و نوحه‌سرایی در آستان مقدس آقاعلی عباس (ع) بادرود برگزار می‌شود.

وی افزود: خادمان آستان از چند روز گذشته با شوق و شور فراوان در تلاش برای آماده‌سازی فضا برای استقبال از زائران و روزه‌داران هستند و فضای صحن مطهر برای برگزاری مراسم آماده است.

رئیس هئیت امنای آستان مقدس آقاعلی عباس (ع) در خصوص برنامه‌های شب نوزدهم، خاطرنشان کرد: این برنامه از ساعت ٢٢ چهارشنبه در صحن مطهر با قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج احمد زین‌العابدین آغاز و در ادامه مراسم احیا با سخنرانی آیت‌الله سیدمجید تلخابی، عضو مجلس خبرگان رهبری و مداحی سیدمحسن بنی‌فاطمه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام قاسمی، تصریح کرد: با توجه به اینکه مراسم‌ها در این مکان از سابقه طولانی برخوردار است و با استقبال خوب روزه‌داران و شب‌زنده‌داران مؤمن قرار می‌گیرد، تا جایی که علاوه بر اهالی بادرود زائرانی از شهرستان‌های همجوار به شکل کاروانی و خانوادگی در این مکان حاضر می‌شوند و مراسم با شکوه احیا را برگزار می‌کنند.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است در شب‌های قدر آستان مقدس آقاعلی عباس (ع) بادرود توسط رسانه‌ها و صدا و سیما پوشش داده شود و مداح‌های برجسته و کشوری در این مکان مقدس حضور پیدا کنند.

رئیس هئیت امنای آستان مقدس آقاعلی عباس (ع) افزود: مراسم شب‌های پرفضیلت قدر در امامزاده آقاعلی عباس (ع) از ساعت ۲۲ آغاز شده است و تا ساعت سه بامداد ادامه خواهد داشت.

کد خبر 569835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.