مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در این بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهر هوشمند همگرا رویکردی برای تحقق «اصفهان من، شهر زندگی»، بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت معابر اصفهان، تبدیل هفت غرفه بازیافت به ایستگاه‌های ثابت ساختمانی، فعالیت متروی اصفهان در روزهای جمعه، دسترسی شهروندان اصفهانی به سامانه شفافیت، اجرای ۶۰ تئاتر خیابانی در اتوبوس‌های BRT، آغاز سمپاشی درختان اصفهان، آمدن میز خدمت مدیریت شهری اصفهان به نماز جمعه، ناامن شدن اصفهان برای راهبران ناوگان بار حادثه‌ساز، عزم راسخ مدیریت شهری اصفهان برای بازآفرینی شهری، لزوم فراهم شدن امکانات ایمنی برای فعالیت کارگران خدمات شهری، اشتغال‌آفرینی؛ ارمغان توجه به تولید و دانش‌بنیان‌ها، لزوم توجه مدیریت شهری به نشاط شهروندی، دغدغه شورا ارتقای کیفیت زندگی در محلات، تکمیل شهرسازی الکترونیک ثمرات بهینه‌ای برای شهروندان، فعالیت بیش از ۷۰۰ خیریه در اصفهان و لزوم تلاش شورای ششم در تبیین و اجرایی شدن شعار سال مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در این بسته خبری ایمنا بخوانید.

شهر هوشمند همگرا رویکردی برای تحقق «اصفهان من، شهر زندگی»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان بر دست‌یابی به رویکرد شهر همگرا از طریق ابزار هوشمندسازی تاکید کرد.

بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت معابر اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ضمن تشریح برنامه‌های عمرانی شهرداری، گفت: در بودجه سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر و ۵۶ میلیارد تومان برای تعمیر و نگهداری ابنیه در نظر گرفته شده است.

۷ غرفه بازیافت به ایستگاه‌های ثابت ساختمانی تبدیل می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های این سازمان امسال هفت ایستگاه که به صورت غرفه‌های بازیافت در سطح شهر فعالیت می‌کنند، تبدیل به ایستگاه‌های ثابت ساختمانی می‌شود.

متروی اصفهان روزهای جمعه فعال می‌شود

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: بر اساس تاکید و دستور شهردار اصفهان، از جمعه هفته جاری (دوم اردیبهشت‌ماه) خط یک متروی اصفهان به صورت آزمایشی سرویس‌دهی به شهروندان را انجام خواهد داد.

دسترسی شهروندان اصفهانی به سامانه شفافیت از ۲۹ فروردین

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: به منظور دسترسی شفاف شهروندان به اطلاعات شهری، تمام پروژه‌های مجموعه شهرداری اعم از معاونت‌ها و سازمان‌های طرف قرارداد شهرداری بر روی سامانه شفافیت قرار می‌گیرد و امکان دسترسی شهروندان اصفهانی به این سامانه از بیست‌ونهم فروردین‌ماه فراهم می‌شود.

اجرای ۶۰ تئاتر خیابانی در اتوبوس‌های BRT

رئیس اداره آموزش، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: شهروندان در ایام پیش از نوروز و فروردین‌ماه استقبال خوبی در استفاده از اتوبوس‌های BRT داشتند؛ از این‌رو نزدیک به ۶۰ تئاتر در این ایام در سه خط منتخب BRT اجرا شد.

آغاز سمپاشی درختان اصفهان + اعلام مسیرها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان مسیرهای سمپاشی درختان در نقاط مختلف این کلان‌شهر را تشریح کرد.

میز خدمت مدیریت شهری اصفهان به نماز جمعه می‌آید

رئیس اداره هماهنگی و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان برای نخستین بار میز خدمت را جهت بررسی مشکلات شهروندان در حاشیه نماز جمعه این هفته (دوم اردیبهشت‌ماه) دایر خواهد کرد.

اصفهان برای راهبران ناوگان بار حادثه‌ساز ناامن می‌شود+ فیلم

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تخلفات راهبران ناوگان بار توسط پلیس راهور و عوامل گشت نظارت و بازرسی سازمان این تخلفات حادثه‌ساز به صورت روزانه رصد و راهبران متخلف در قالب جریمه و نمره منفی، اعمال قانون می‌شوند.

عزم راسخ مدیریت شهری اصفهان برای بازآفرینی شهری

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لزوم توجه به بازآفرینی شهری مورد تاکید مدیریت شهری و شورای ششم است تا با تقویت تعاملات بین بخشی آنچنان که شایسته کلان‌شهر اصفهان است در این خصوص اقدام کنیم.

امکانات ایمنی باید برای فعالیت کارگران خدمات شهری فراهم شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امکانات ایمنی باید برای فعالیت کارگران خدمات شهری فراهم شود.

اشتغال آفرینی؛ ارمغان توجه به تولید و دانش بنیان‌ها

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توجه به دو مقوله مهم تولید و دانش‌بنیان‌ها در شرایط خصمانه، تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشور می‌تواند رونق اقتصادی و اشتغال‌آفرینی را در حوزه‌های مختلف برای کشور و مردم به همراه داشته باشد.

لزوم توجه مدیریت شهری به نشاط شهروندی

نایب رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: شاد نگه داشتن خانواده و جامعه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اجتماعی و فرهنگی است و در حوزه مدیریت شهری توجه به این مسئله پیگیری می‌شود.

دغدغه شورا، ارتقای کیفیت زندگی در محلات است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به رسیدگی به محلات کم‌برخوردار شهر گفت: دغدغه شورا ارتقای کیفیت زندگی در محلات است.

تکمیل شهرسازی الکترونیک ثمرات بهینه‌ای برای شهروندان دارد

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: یکی از دغدغه‌های شورای ششم شهر اصفهان تکمیل شهرسازی الکترونیک بوده و حفظ کرامت ارباب رجوع، صرفه‌جویی در وقت، از بین رفتن تفکیک‌سازی، یکسان‌سازی افراد برای گرفتن مجوز و ایجاد شفافیت از ثمرات این اتفاق برای شهروندان است.

بیش از ۷۰۰ خیریه در اصفهان فعالیت می‌کنند

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اکنون بیش از ۷۰۰ خیریه در شهر فعال است، گفت: امروز حوزه‌هایی مانند مسجد و مدرسه، بهداشت و درمان، کمک به ایتام و معیشت در دستور کار خیریه‌های تخصصی اصفهان قرار دارد.

لزوم تلاش شورای ششم در تبیین و اجرایی شدن شعار سال

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مدیریت شهری در تأمین نیازها و مشارکت در سرمایه‌گذاری برای نیازهای جدید شهروندان و در حوزه ترویجی تسهیل روندها و بسترها می‌تواند حضور مؤثری برای تحقق عملی شعار سال داشته باشد.

کد خبر 569834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.