توقیف ۱۱ خودرو حامل کالای قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف ۱۱ دستگاه خودروی و کشف ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در این عملیات، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال و به منظور مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی و رصد هوشمندانه، از ورود ۱۱ دستگاه خودرو حامل انواع کالاهای قاچاق از بنادر جنوب به سمت مرکز کشور مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و استقرار در محور ورودی استان، طی یک عملیات منسجم و هماهنگ این خودروها را توقیف و انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل لوازم خانگی و ابزارآلات را از داخل آنها کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۱۵ نفر و تحویل متهمان به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: ارزش کالاهای مکشوفه در این عملیات برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به انجام حرکات مخاطره‌آمیز، سرعت‌های سرسام‌آور و حادثه‌ساز در محورهای مواصلاتی و نارضایتی رانندگان عبوری و سایر مردم از حرکات این خودروها، خاطرنشان کرد: این طرح به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد و برخورد قاطعی با این‌گونه خودروها انجام می‌شود.

کد خبر 569828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.