رفع تصرف ۷ هکتار زمین کشاورزی در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از قلع و قمع ساخت‌وسازهای غیرمجاز بر روی یک قطعه زمین کشاورزی با ارزش ۳۲ میلیارد ریال و رفع تصرف این زمین، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ علی‌اصغر محمدی اظهار کرد: در پی ساخت‌وسازهای غیر مجاز در زمین‌های زراعی حاشیه شهرستان آران و بیدگل، بنابه درخواست مدیریت جهاد کشاورزی و مستند به تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زراعی و باغی و برابر دستور صریح دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، یک قطعه زمین زراعی به مساحت هفت هزار و ۲۰۶ متر مربع مورد که توسط ۱۸ نفر تغییر کاربری داده شده و بر روی آن ساخت‌وساز غیرمجاز صور گرفته بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ارزش این زمین برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۳۲ میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال است، افزود: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل پس از اخذ حکم قضائی مبنی بر قلع و قمع و اعاده وضع به وضعیت سابق، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: پس از توجیه متصرفان این زمین با حضور مدیریت جهاد کشاورزی و پرسنل یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و همچنین با نظارت مأموران انتظامی ساخت‌وسازهای غیرمجاز بدون هیچ‌گونه تنشی، تخریب و زمین مذکور به وضعیت سابق برگردانده شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، قبل از انجام هرگونه ساخت‌وساز در اراضی زراعی و کشاورزی، نسبت به اخذ مجوزهای لازم از اداره جهاد کشاورزی شهرستان اقدام کنند تا دچار خسارت نشوند.

کد خبر 569823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.