جشنواره نوروزی نجف‌آباد خوش درخشید

شهردار نجف‌آباد گفت: ویژه‌برنامه‌های نوروزی مجموعه شهری نجف‌آباد با عنوان «آمد بهار جان‌ها» در بین نوروزگاه‌های برگزار شده در استان، مقام دوم را کسب کرد.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به برگزاری شایسته و پرشور و نشاط جشنواره نوروزی باغ‌شهر صفوی در نوروز ۱۴۰۱، اظهار کرد: ستاد نوروزی شهرداری نجف‌آباد با برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و گردشگری از اوایل اسفندماه کار خود را به صورت جدی با تشکیل کمیته‌های تخصصی و برگزاری جلسات و نشست‌های متعدد آغاز کرد.

وی افزود: شهرداری نجف‌آباد در ایام نوروز ۱۴۰۱ در عرصه‌های شهری، برگزاری ویژه‌برنامه‌ها و میزبانی از مسافران نوروزی عملکرد شاخصی داشت.

شهردار نجف‌آباد با استناد به سخنان فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد و استاندار اصفهان در جلسه ستاد نوروزی استان، خاطرنشان کرد: در طول ایام نوروز و در قالب ویژه برنامه‌های «آمد بهار جان‌ها» ستاد نوروزی و مجموعه شهری، نجف‌آباد توانست با برپایی ۱۱۵۰ برنامه و بازدید بیش از ۲۷۲ هزار نفر، در رتبه‌بندی نوروزگاه مقام دوم استان را کسب کند.

امامی گفت: نجف‌آباد در این ایام با اسکان بیش از ۲۷۲ هزار و ۴۹ مسافر نوروزی، بعد از اصفهان، کاشان و نطنز در جایگاه چهارم استان قرار گرفت.

کد خبر 569791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.