برگزاری دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان کاشان

فرماندار کاشان هدف از تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را رفع مشکلات پیش روی صاحبان صنایع و بسترسازی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شریف‌زارعی امروز _چهارشنبه، سی‌ویکم فروردین‌ماه_ در نشست کارگروه رفع موانع هدف از تشکیل این کارگروه را رفع مشکلات پیش روی صاحبان صنایع و بسترسازی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید دانست و اظهار کرد: به منظور بررسی و تبادل نظر و هماهنگی برای حل و فصل مشکلات و موانع فراروی واحدهای تولیدی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان تشکیل می‌شود.

وی افزود: حوزه اشتغال در شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تلاش می‌کنیم همه ظرفیت‌ها را برای حفظ و افزایش اشتغال و تولید در راستای اسناد بالادستی و قابلیت‌ها و مزیت نسبی منطقه فعال کنیم.

فرماندار کاشان خاطرنشان کرد: رویکرد سرمایه‌گذاری‌های جدید در منطقه کاشان توجه به استقرار صنایع دانش‌بنیان، پرهیز از استقرار صنایع آب‌بر، جهت‌دهی و حمایت سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه توریسم و گردشگری است.

شریف‌زارعی گفت: در این جلسه مشکلات توسعه شرکت هگزان شیمی بزرگترین تولیدکننده مواد اولیه فرش ماشینی با شش هزار متر مربع زمین و اشتغال ۶۰ نفر موافقت شد و فرآوری سنگ‌های معدنی برای ۲۰ واحد تولید در منطقه روستای استرک در محدوده محور اردهال و با اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر موافقت شد.

کد خبر 569730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.