نتایج هفته چهارم گروه A لیگ قهرمانان آسیا +جدول

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در گروه A برگزار شد که الریان با برتری مهم مقابل شارجه، بالاتر از این تیم قرار گرفت و الهلال عربستان بازهم پیروزی پرگل به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دوشنبه و سه‌شنبه _بیست‌ونهم و سی‌ام فروردین‌ماه_ هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ در گروه A پیگیری و انجام شد.

الریان بالاتر از شارجه

در این گروه ابتدا از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه دو تیم فوتبال الریان قطر و شارجه در ورزشگاه فهد عربستان رودرروی هم قرار گرفتند. تا قبل از این مسابقه، هر دو تیم از سه بازی قبلی چهار امتیاز اندوخته بودند و در رده دوم و سوم قرار داشتند و به جز الهلال که با ۹ امتیاز کامل در صدر بود، استقلال تاجیکستان هم با بدون امتیاز در رده چهارم حضور داشت.

بازی آغاز شد و شارجه در دقیقه ۱۲ با گل به خودی بازیکنش "سالم" یک بر صفر عقب افتاد. شش دقیقه بیشتر طول نکشید که اماراتی‌ها گل تساوی را توسط کایو روی پاس اتابک شکوروف، به ثمر رساندند. با وجود چند موقعیت برای هر دو تیم، باز هم الریان در دقیقه ۳۹ توسط استیون انزونزی روی پاس یاسین براهیمی به گل رسید و نیمه اول با برتری قطری‌ها به پایان رسید و هر دو تیم به امید نیمه دوم راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم روند کار تغییری نکرد. علی‌رغم اینکه هر دوتیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند، اما همه چیز با برتری الریان دنبال می‌شد. آن‌ها دقیقه ۶۶ موفق شدند توسط یاسین براهیمی از روی نقطه پنالتی به گل برسند تا این بازیکن، شبی فوق‌العاده را با یک گل و یک پاس گل سپری کند. در نهایت همان نتیجه بر اسکوربرد ورزشگاه، نقش بست تا قطری‌ها هفت امتیازی شوند و با سه امتیاز بیشتر، بالاتر از شارجه قرار بگیرند.

با نتیجه‌ای که در این دیدار به دست آمد، حالا آن‌ها خودشان را آماده بازی بعدی با رقبا می‌کنند تا شانس خود را برای صعود به مرحله بعد امتحان کنند؛ اتفاقی که این گروه را به شدت به لحاظ جدولی برای کسب رده دوم، جذاب کرده است.

الهلال روی نوار پیروزی:

در دیگر دیدار این گروه از ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد، الهلال کشور میزبان، در ورزشگاه فیصل بن فهد، به مصاف استقلال تاجیکستان رفت. این بازی به میزبانی ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض عربستان سعودی برگزار شد. در این مسابقه، الهلال کاملاً با توپ پر به مصاف حریف بدون امتیاز خود آمده بود. آن‌ها خیلی زود و در دقیقه هشتم، توسط ایدون ایگالو به گل رسیدند، درحالی که پاسور گل سلمان فرج بود. ایگالو در دقیقه ۳۳ گل دوم خودش و تیمش را هم به ثمر رساند تا در شبی که برای الهلال ۹ شوت که چهارتا داخل چهارچوب بوده، درحالی که حریف با مالکیت توپ ۱۸ درصدی، در هر دو آمار شوت، عدد صفر را کسب کرده بود، با برتری شیرین راهی رختکن شوند.

در ادامه کار و با آغاز نیمه دوم، برتری عربستانی‌ها ادامه داشت، درحالی که می‌رفت بازی با نتیجه دو بر صفر به پایان برسد، سالم الدوساری دقیقه ۹۲ روی پاس میشل، گل سوم را وارد دروازه حریف کرد تا الهلال بازهم یک پیروزی پرگل جشن بگیرد. آن‌ها درحال حاضر با چهار پیروزی و ۱۲ امتیاز کامل با ۹ گل زده و تنها یک گل خورده، صدرنشین گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

نتایج هفته چهارم گروه A لیگ قهرمانان آسیا +جدول

کد خبر 569711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.