هوای اصفهان به وضعیت ناسالم بازگشت/۸ ایستگاه در وضعیت قرمز

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _چهارشنبه سی‌ویکم فروردین‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۵۰ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _چهارشنبه سی‌ویکم فروردین‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۵۰ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه استانداری اصفهان با شاخص ۱۵۹، انقلاب با شاخص ۱۶۲، باهنر با شاخص ۱۵۹، رودکی با شاخص ۱۵۱، فرشادی با شاخص ۱۶۰، فیض با شاخص ۱۵۹، کاوه با شاخص ۱۵۴ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۶۳ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش هوای کلان‌شهر اصفهان اکنون در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۲۱، جی با شاخص ۱۴۷ و رهنان با شاخص ۱۲۰ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه میرزا طاهر با شاخص ۱۸ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

در حال حاضر ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که ایستگاه مبارکه با شاخص ۷۴ و شاهین شهر با شاخص ۹۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۱۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 569703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.