۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
هفته زمین پاک در بندرعباس

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس گفت: فرارسیدن روز و هفته زمین پاک فرصت مناسبی برای توجه بیشتر جوامع بشری به حفظ و نگاهداشت زمین است.

رحمت‌الله دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته زمین پاک برنامه‌های متعددی در مناطق مختلف شهر بندرعباس برگزار می‌شود و این برنامه‌ها از دوم تا هفتم اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور مردم و مسئولان در مناطق چهارگانه شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی افزود: کاشت نهال حرا در ساحل سورو، پاکسازی ساحل بوستان غدیر و ورزش، پاکسازی شهرک پیامبر اعظم (ص) و بلوار شهید رجایی از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته زمین پاک در بندرعباس است.

این مقام مسئول همچنین اجرای مسابقه نقاشی و پرواز بادبادک‌ها در ساحل، تجلیل از پاکبانان، نیروهای فضای سبز و شهروندان نمونه را از دیگر برنامه‌های هفته زمین پاک برشمرد.

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس فرا رسیدن روز و هفته زمین پاک را فرصت مناسبی برای توجه بیشتر جوامع بشری به حفظ و نگاه داشت زمین دانست و تصریح کرد: زمینی که در آن زندگی می‌کنیم میراثی برای آیندگان است که باید با مراقبت بیشتر به نسل‌های بعد سپرده شود.

وی با بیان اینکه فرهنگسازی و آموزش دو اصل مهم در حفظ و پاکیزگی محیط زیست پیرامون افراد است، خاطرنشان کرد: در هفته زمین پاک برنامه‌های آموزشی و ایستگاه‌های آموزش شهروندی در محلات و مناطق دایر خواهد شد تا نکات ویژه حفاظت بهتر از محیط زیست را به مردم آموزش دهند.

کد خبر 569458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.