تخریب بافت‌های فرسوده و خطرساز گوگد

شهردار گوگد با بیان اینکه روند ساخت‌وساز در شهر گوگد رو به افزایش است، گفت: سال ۱۴۰۰ حدود پنج هزار مترمربع از بافت‌های فرسوده خطرساز سطح شهر تخریب و آزادسازی شد.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۳۰ درصد از مساحت ۲۶۰ هکتاری شهر گوگد بافت فرسوده است و سعی داریم با مشارکت شهروندان ساماندهی بافت‌های ناکارآمد را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه وضعیت ساخت‌وساز در شهر گوگد رو به افزایش است، افزود: سال ۱۴۰۰، تعداد ۳۵ فقره پروانه ساختمانی در بخش تجاری و مسکونی و کارگاهی صادر شده است و شهرداری گوگد در راستای افزایش ساخت‌وسازهای جدید در بافت‌های فرسوده با شهروندان کمال همراهی را خواهد داشت.

علی‌محمدی تصریح کرد: پس از پنج سال پیگیری و رفع حداکثری نواقص، طرح تفضیلی شهر گوگد مصوب و برای ابلاغ به استانداری تحویل شده است و تا پایان فروردین‌ماه توسط استاندار برای اجرا به شهرداری ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح آزادسازی خیابان حافظ بافت‌های فرسوده خطرساز و پیچ‌های خطرناک در این خیابان از بین می‌رود، گفت: سال ۱۴۰۰ حدود پنج هزار مترمربع از بافت‌های فرسوده خطرساز سطح شهر تخریب و آزادسازی شد.

کد خبر 569396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.