جمع‌آوری ۴۸۰ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در طرح "عدد شود سبد خیر اگر خدا خواهد"، ۴۸۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور با بیان اینکه در طرح "عدد شود سبد خیر اگر خدا خواهد"، ۴۸۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده است، اظهار کرد: از این مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، ۵۰ میلیون تومان برای کمک به انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند اصفهان و مابقی به نیازمندان و مدارس مناطق کمتر برخوردار ۱۴ و ۱۰ شهرداری اصفهان اختصاص یافت.

وی افزود: طی سال‌های اخیر در ماه مبارک رمضان طرح خداپسندانه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد توسط خیران با عنوان "یک شهر ضیافت" اجرا می‌شود که امسال در این برنامه بهره‌برداران فروشگاه‌های کوثر اصفهان ۲۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه از مبالغ به‌دست آمده حاصل از اجرای طرح "عدد شود سبد خیر اگر خدا خواهد" ۵۰ میلیون تومان به انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند اصفهان اهدا شد، ادامه داد: بخشی از کمک‌های این طرح نیز به مدارس مناطق کمتر برخوردار ۱۴ و ۱۰ شهرداری اصفهان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: با بیان اینکه با بیان اینکه طرح "عدد شود سبد خیر اگر خدا خواهد" بر اساس رسالت اجتماعی فروشگاه‌های کوثر از پانزدهم شعبان تا پانزدهم ماه مبارک رمضان اجرا شده است.

ماه‌آورپور تاکید کرد: بر اساس طرح "عدد شود سبد خیر اگر خدا خواهد"، پس از ارسال نامه درخواست از سوی مؤسسات خیریه و آموزش‌وپرورش برای دریافت کمک و توزیع بین نیازمندان و انجام راستی‌آزمایی آن‌ها، کمک نیابتی شهروندان به نیازمندان ارسال می‌شود.

کد خبر 569356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.