شهروندان خدمات شهرداری قم را لمس کردند

معاون مالی‌و اقتصادی شهردار قم گفت: سال گذشته بیش از ۹۶ درصدی بودجه شهردار در بخش‌های درآمد و هزینه بوده است، این روند درصد بالا کارایی و انگیزه پرسنل شهرداری را نشان می‌دهد که شهروندان خدمات را مستقیم لمس کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمرتضی‌حسام‌نژاد با اشاره به تحقق بودجه شهرداری قم در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری بالغ‌بر سه هزار میلیارد تومان‌مصوب شد که در طول سال با توجه به نیازها بالغ‌بر ۶۰۰ میلیارد تومان اضافه شد.

وی با بیان اینکه نگرانی‌هایی برای تحقق این بودجه در سال گذشته وجود داشت، ادامه داد: با زحمات حوزه‌های درآمدی، شهرداران مناطق و بخش‌های مختلف شهرداری نزدیک به ۱۰۰ درصد این بودجه محقق شد که عملکرد قابل‌توجه و ویژه‌ای است.

معاون مالی و اقتصادی شهردار قم در خصوص تحقق ۹۶ درصدی هزینه‌های‌عمرانی، تصریح کرد: در قسمت هزینه هم معاونت‌های عمرانی، خدمات شهری و حمل‌ونقل و ترافیک بالای ۹۶ درصد تحقق پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموع برآوردها این بود که اگر بالای ۸۰ درصد تحقق شود نمره قبولی‌گرفتیم ولی در این سطح جای خرسندی دارد که با تلاش همه بخش‌ها صورت گرفته است.

حسام‌نژاد با بیان اینکه این روند درصد بالا کارایی‌و انگیزه پرسنل شهرداری را نشان می‌دهد، گفت: این موضوع برای شهروندان نیز ملموس‌است، از آسفالت تا معابر جدید، بوستان‌ها، فضای سبز و دیگر خدماتی که مردم مستقیم آن‌ها را لمس کردند.

کد خبر 569243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.