ارتش در تمام حوادث مایه امیدواری و دلگرمی مردم بوده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شعار «ارتش فدای ملت» بیانگر حقیقت وجودی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عشق بیکران ارتشیان غیور به مردم و ایران است.

به گزارش ایمنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز _دوشنبه، بیست‌ونهم فروردین‌ماه_ ضمن تبریک بیست‌ونهم فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام دلاوران نیروهای سه‌گانه ارتش، خانواده‌های معظم شهدای ارتش مقتدر و عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی افزود: شعار «ارتش فدای ملت» بیانگر حقیقت وجودی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عشق و علاقه بیکران ارتشیان غیور به مردم و ایران عزیز است.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ارتش در تمام حوادث اعم از جنگ، سیل، زلزله و هر آنچه که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد، همواره مایه امیدواری و دلگرمی مردم بوده است و در میدان‌های عمل ثابت شده است که ارتش به معنای حقیقی کلمه خود را فدای ملت کرده است.

قالیباف افزود: درخشش ستاره‌های آسمان ایثار و فداکاری همچون شهدای گران‌قدر شهید صیاد شیرازی، قرنی، فلاحی، ستاری، نامجو، کشوری، بابایی، اقارب‌پرست، شیرودی، یاسینی، فکوری، آبشناسان و سایر شهدای سرافراز و رشید ارتش الگوی جاودانه برای تمام دلسوزان این آب و خاک و به خصوص فداکاران جان بر کف ارتش خواهد بود.

وی در پایان گفت: از خداوند متعال برای شهدای ارتش علو درجات، برای خانواده شهدا اجر جزیل و برای همه پرسنل نیروهای سه‌گانه زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توفیقات روزافزون را مسئلت دارم.

منبع: ایسنا

کد خبر 569238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.