کمک ۵۰۰ میلیون تومانی شهرداری به آزادی زندانیان/آزادسازی املاک رینگ چهارم ترافیکی

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان طرح‌ها و لوایح بررسی شده در صحن علنی شورای اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه، بیست‌وهشتم فروردین‌ماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از سی‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و روز تکریم خیران، اظهار کرد: از خیران ارجمند می‌خواهیم در کنار مدیریت شهری قرار گیرند تا با حضور آنها اقدامات لازم در جهت خدمات‌رسانی به شهروندان به خوبی انجام شود،

وی افزود: امروز به نیابت از خیران اصفهانی، از مهندس حاج‌رسولی‌ها که از پیشکسوتان حوزه فعالیت‌های خیر است، تجلیل شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سنت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در ماه مبارک رمضان، ادامه داد: در راستای مسئولیت اجتماعی خود، لایحه دو فوریتی در رابطه با کمک ۵۰۰ میلیون تومانی شهرداری به برنامه یک شهر ضیافت به صحن آمد، امیدوارم برکت این مبلغ که اگرچه چندان زیاد نیست، باعث آزادی زندانیان غیرعمد و انجام وظیفه باشد.

وی با اشاره به تصویب واگذاری یک باب منزل مسکونی در ایستگاه متروی شهید خرازی، گفت: تفاهم‌نامه با نهادهای خدمات‌رسان مانند کمیته امداد برای مشخص شدن مسئولیت‌های هر دو طرف به تصویب رسید.

صالحی ادامه داد: در این راستا تلاش شد تا برنامه‌ریزی مشخصی در نوع خدماتی که به مددجویان ارائه می‌کنیم انجام شود. بعد از انجام مراحل قانونی در کمیسیون‌های مربوطه این تفاهم نامه در صحن شورای اسلامی شهر مطرح و به تصویب رسید، این تفاهم‌نامه بعد از مراحل قانونی به عنوان یک مستند برای تعامل دوطرفه میان شهرداری و کمیته امداد به شیوه منظم و مدون فراهم خواهد آمد.

وی با اشاره به طرح پیشنهادی تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر برای سامانه اطلاع‌رسانی پیشرفت پروژه‌های شهرداری، گفت: با عنایت به جمع‌بندی کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر و با توجه به اجرای بندهای شفافیت، قرار شد در چارچوب این طرح با مختصات پیرامون آن، پروژه‌ها در سامانه شفافیت درج شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در رابطه با استفساریه شهرداری در رابطه با تمدید پروانه ساختمانی جمعیت بیماران ای‌ال‌اس و نوروپاتی، گفت: با پاسخ مثبت شورای اسلامی شهر تمدید یک ساله این پروانه به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه سال گذشته طرح دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود در شورای اسلامی شهر به تصویب رسید و همکاران برای مقدمات اجرایی کار زمانی را در اختیار داشتند، خاطرنشان کرد: این لایحه در کمیسیون‌های مختلف بررسی شد و در مجموع بر اساس طرح قبلی به تصویب رسید، امیدوارم با همکاری دستگاه‌های دیگر از جمله فرمانداری به زودی با انجام مراحل اجرایی آغاز فعالیت دبیرخانه شاهد برون‌دادهای عملیاتی این مجموعه باشیم.

صالحی گفت: با توجه به اینکه بر اساس قانون بخشی از تعرفه‌های شرکت آبفا باید در شورای اسلامی شهر به تصویب برسد، طی پیشنهادی که از ماه‌ها قبل همکاران در این شرکت ارائه کردند، موضوع در جلسات مختلف با تاکید بر نوسازی خطوط فاضلاب، مشارکت در راه‌اندازی سامانه دوم انتقال آب و مشارکت در پروژه‌های عمرانی شهر، مطرح شد و تعرفه‌های پیشنهادی شرکت آبفا به تصویب رسید.

وی افزود: سه لایحه در رابطه با آزادسازی املاک در مسیر رینگ چهارم ترافیکی مربوط به منطقه ۱۵ شهرداری نیز امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که هر سه به تصویب رسید تا عملیات اجرایی قطعات مورد تاکید این حلقه با سرعت ادامه یابد و شاهد بهره‌برداری از این قطعات در سال ۱۴۰۱ باشیم.

کد خبر 569021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.