ممانعت از ورود خودروهای سنگین به محلات حاشیه شهر

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ورود خودروهای سنگین به حاشیه شهر، گفت: با ورود این خودروها مزاحمت زیادی برای محلات حاشیه شهر ایجاد و باعث وقوع تصادفات زیادی می‌شود، بنابراین از پلیس راهور می‌خواهیم از ورود خودروهای سنگین به شهر جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه، بیست‌وهشتم فروردین‌ماه_ در تذکر خود در سی‌وهشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حادثه درگذشت یکی از کارکنان خدوم خدمات شهری حین کار، اظهار کرد: کارگران فضای سبز و پاکبان‌ها از نظر بیمه و خدمات درمانی در شرایط خوبی نیستند. خدمات رفاهی برای این کارکنان کم است، بنابراین کمیته‌ای قرار است تشکیل تا به این موضوعات رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه همیشه به دنبال این هستیم که نکات منفی را پررنگ کنیم، گفت: در عین حال رویدادهای خوبی نیز در حال انجام است که باید دیده شود، به عنوان مثال می‌بینیم در گذر چهارباغ برنامه‌های خوب فرهنگی در حال انجام است که در این راستا همکاری بین سازمانی را شاهد هستیم. از افرادی که طرح و برنامه‌ای برای کار فرهنگی در این گذر دارند می‌خواهیم که پیشنهادات خود را برای تداوم چنین برنامه‌هایی ارائه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه با اشاره به ورود کامیون‌ها به محلات حاشیه شهر، گفت: کامیون‌ها با ورود به شهر باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌شوند که یکی از مصادیق آن پارک در کوچه‌ها است، از پلیس راهور می‌خواهیم که در این زمینه اقدام کند تا مردم کمتر دچار مشکل در این زمینه شوند.

شریعتی با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر، گفت: از سازمان اتوبوسرانی می‌خواهیم که تسهیلات مناسبی را برای رفت و آمد مردم در این شب‌ها فراهم کند.

وی با اشاره به لزوم اجرای قانون تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در شهرداری، گفت: در قانون به نیروهای شرکتی ایثارگر اشاره شده است، استانداری نیز چند ماه است اسامی گزینش شده را به شهرداری ارجاع داده شده، اما تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: در دوره قبل نیز این قانون به صورت سلیقه‌ای اجرا می‌شد که آنها مدیون هستند.

کد خبر 568973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.