توجه به جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شاهین‌شهر گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم در گسترش نشاط اجتماعی در کنار برگزاری برنامه‌ها و رویدادها، دریافت تمهیدات لازم و تسهیل فرآیند ورود سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری و اوقات فراغت به شاهین‌شهر است.

فاطمه باستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه توجه به تأمین اوقات فراغت جوانان با جذب سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم در گسترش نشاط اجتماعی در کنار برگزاری برنامه‌ها و رویدادها دریافت تمهیدات لازم و تسهیل فرآیند ورود سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری (اوقات فراغت) به شاهین‌شهر است.

وی ادامه داد: فقدان اماکن تفریحی در شاهین‌شهر باعث گلایه‌مندی شهروندان به ویژه در میان نسل جوان شده که برای بهره‌مندی از این خدمات به مرکز استان و دیگر شهرها سفر می‌کنند، در حالی که ظرفیت شاهین‌شهر به نحوی است که ایجاد مراکز تفریحی گردشگری در آن متقاضی و خواهان بسیاری دارد.

عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر اضافه کرد: بر اساس نظر کارشناسان، شیوع کرونا آسیب‌های روانی به جامعه تحمیل کرده، لذا باید بیش از گذشته به نشاط اجتماعی و امیدآفرینی توجه شود، البته مدیریت شهری همواره در این عرصه نقش‌آفرین بوده است.

وی با اشاره به ضرورت تمرکز بر نشاط اجتماعی در دوران پساکرونا، تصریح کرد: انتظار می‌رود توجه به لزوم ایجاد زیرساخت‌های تفریحی گردشگری در برنامه‌ریزی شهرداری به ویژه واحد سرمایه‌گذاری دنبال شود و گزارش عملکرد در این زمینه به شورای اسلامی شهر ارسال شود.

کد خبر 568917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.