پیش‌بینی بورس امروز ۲۸فروردین ۱۴۰۱+اخبار لحظه‌ای

پیش‌بینی می‌شود امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۱_ شاخص کل بتواند در محدوده ۱۰ الی ۱۵هزار واحد رشد را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آنچه از سیاست‌های بانک مرکزی در میان‌مدت برآورد می‌شود، به نظر می‌رسد نرخ سود بین بانکی با حداقل تغییرات ممکن در محدوده ۲۰ درصد در حال تثبیت است. این در حالی است که قرار بود نرخ بهره بین بانکی به زیر ۲۰ درصد کاهش یابد؛ اما با این حال بازار «پی» بر «ای» بالاتری از نرخ بهره بین بانکی گرفته؛ بنابراین نشان از انتظارات مثبت در خصوص بازار است.

بازار در هفته گذشته اصلاح کوچکی را تجربه کرد که پولبک به سطح یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد رسید؛ پس از آن، روند مجدد صعودی شد. پیش‌بینی می‌شود که این روند صعودی تا محدوده یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد تداوم داشته باشد و سپس در این سطح مجدد، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

طبق شنیده‌ها، عوارض صادراتی پس از جلسه وزارت صمت با تشکل‌های صنفی تعدیل شده و کاهش خواهد یافت که این موضوع نیز تأثیر مثبتی بر بازار خواهد داشت.

پیش‌بینی می‌شود امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۱_ شاخص کل بتواند در محدوده ۱۰ الی ۱۵ هزار واحد رشد را تجربه کند.

کد خبر 568840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.