مسئولان با رسانه‌ها تعامل پسندیده داشته باشند

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت گفت: مسئولان اجرایی و همه افرادی که در تحقق عدالت، افزایش آرامش، امنیت مردم و بالابردن سطح رفاه در کشور نقش دارند باید با رسانه‌ها تعامل خوب و پسندیده‌ای داشته باشند.

ناصر امانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جلسه هم‌اندیشی اصحاب رسانه با رئیس‌جمهور اظهار کرد: صحبت‌های برخی از مسئولان رسانه‌ها به صورت صریح و علنی با رئیس‌جمهور و استقبال رئیس‌جمهور از نظرات منتقدان قابل تقدیر است، این نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه بدون در نظر گرفتن نظرات مخالفان و دعوت از همه رسانه‌ها کار ارزشمندی بود که در این دوره بنیان آن گذاشته شد.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور از نظرات افرادی که در جریان انتخابات مقابل و مخالف وی بودند نیز استفاده می‌کند، ادامه داد: جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه ضمن اینکه نشان داد رسانه برای رئیس‌جمهور به عنوان رئیس قوه مجریه و رئیس شورای عالی امنیت کشور مهم است بلکه برای بیان صحبت‌ها و نظرات با اصحاب رسانه زمان اختصاص می‌دهد، همچنین از سردبیران و مدیران مسئول رسانه‌ها از جبهه‌های مختلف سیاسی کشور دعوت و به صورت مستقیم نظر آن‌ها را دریافت می‌کند.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر تهران، این اقدام رئیس‌جمهور به سرمایه اجتماعی دولت و نظام می‌افزاید، از این جهت کاری بسیار ارزشمند و ستودنی است.

وی گفت: اصحاب رسانه در جریان این دیدار اجرای عدالت و جمهوریت را خواستار شدند که در گفتمان دولت این عدالت برقرار شود.

امانی در پاسخ به این سوال که تا چه میزان این دیدارها و هم‌اندیشی با رسانه در جهت حل مشکلات مردم اثرگذار خواهد بود؟ تصریح کرد: اصولاً تعریفی که ما از رسانه‌ها در تراز انقلاب اسلامی داریم این است که زبان مردم باشند. در حال حاضر دشمنان به ویژه صهیونیست‌ها به اندازه کافی رسانه و بلندگو دارند از این رو از رسانه‌های کشور انتظار داریم که زبان گویای مردم باشند.

وی ادامه داد: اکنون آنچه مردم و رسانه‌ها از مسئولان مطالبه می‌کنند رفع تبعیض و اجرای عدالت است، مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند باید عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت با بیان اینکه باید مسئولان کشور اجرای عدالت را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: همچنین رسانه‌ها در گفت‌وگو با مسئولان، انتشار گزارش‌ها و اخبار، اجرای عدالت که نکته مهم و استراتژیک بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: این دیدارها و هم‌اندیشی با رسانه‌ها باید ادامه پیدا کند، رؤسای قوای دیگر، مسئولان اجرایی و تمام افرادی که در تحقق عدالت و افزایش آرامش و امنیت مردم و بالابردن سطح رفاه در کشور نقش دارند باید با رسانه‌ها تعامل خوب و پسندیده‌ای داشته باشند.

کد خبر 568665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.