در جلسه مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال چه گذشت؟

جلسه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال با حضور مدیران این باشگاه برگزار شد.

به گزارش ایمنا، جلسه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال با حضور مصطفی آجورلو (مدیرعامل)، معاونان، مدیران و آرش برهانی رئیس آکادمی باشگاه استقلال برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل استقلال تاکید کرد که کلیه ارکان باشگاه باید در خصوص جمع‌آوری مدارک جهت کسب مجوز حرفه‌ای‌سازی تلاش کنند و جلسات مربوط به مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال باید هفتگی برگزار شود و اعضا موظف به ارائه گزارش عملکرد هستند.

در جلسه روز گذشته مقرر شد سعید فتاحی معاون اجرایی برای حوزه زیرساختی باشگاه، فرشید سمیعی معاون حقوقی برای امور حقوقی، محمد شکراللهی جهت مسائل پرسنلی، محمد نوری‌فر معاون ارتباطات در حوزه رسانه، مصطفی احمدی مدیر مالی جهت مسائل مالی، محمد ملااسماعیلی به همراه اجلال نصیری مدیر اجرایی تیم در خصوص امور ورزشی و بهنام نصیری مسئول سامانه CLAS اقدامات لازمه را انجام دهند.

همچنین در ابتدای این جلسه مصطفی آجورلو به چند نکته اشاره و عنوان کرد: برای کسب مجوز حرفه‌ای سال جدید از امروز و چند ماه زودتر رسیدگی به این امور را آغاز می‌کنیم. فراموش نشود که اگر در گذشته هم فرصت‌ها را از دست نداده بودند، امروز استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت. این جلسات به صورت هفتگی باید برگزار شود و طبق مسئولیت‌های مشخص شده در این جلسه پیش خواهیم رفت و به امید خدا امسال زودتر از مهلت تعیین شده کارهای لازم انجام می‌شود تا نگرانی هواداران محترم استقلال برطرف شود.

در همین رابطه فرزاد نادری مسئول و عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازی باشگاه استقلال گفت: هر ساله در اواخر اردیبهشت از سوی سازمان لیگ نامه‌ای به باشگاه‌ها ارسال می‌شود که کمیته‌های مربوط به حرفه‌ای سازی را تشکیل دهند. ما امسال زودتر این کار را شروع کردیم تا برخلاف سال‌های گذشته اگر مشکلی وجود داشت، بتوانیم آن را حل کنیم.

وی افزود: در این جلسه که با ریاست مدیرعامل باشگاه استقلال جناب دکتر آقای آجورلو برگزار شد، وظایف معاونان و مدیران باشگاه استقلال تعیین شد و قرار شد تا این جلسات ادامه دار باشد و مدارک تکمیل شده در اختیار کمیته مجوز صدور حرفه‌ای قرار بگیرد.

منبع: فارس

کد خبر 568600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.