لزوم آمادگی مدیران شهری در تمام ساعات شبانه‌روز

سرپرست شهرداری شهر شهرکرد بر آمادگی مدیران شهرداری در تمام ساعات شبانه‌روز، تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «عبدالصادق نجفی» امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه_ در جلسه با معاونان و رؤسای سازمان‌ها با بیان اینکه باید برای تحقق کامل بودجه امسال تلاش شود، اظهار کرد: اقداماتی که شهرداری انجام می‌دهد، علاوه بر انجام وظیفه، کسب رضایت شهروندان است؛ چراکه بودجه‌های شهرداری از جیب مردم تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه رضایت مردم تنها با کلمات زیبا جلب نمی‌شود بلکه باید تلاش کنیم با عملکرد خود اعتماد عمومی را افزایش دهیم، افزود: قطعاً تلاش مدیرانی که با مردم ارتباط مناسب داشته باشند و زمینه خدمت به آن‌ها را نه از سر منت، بلکه از سر انجام تکلیف و وظیفه فراهم کنند، بعد از دوران مدیریت‌شان نیز ماندگار خواهد بود.

سرپرست شهرداری شهرکرد بر آمادگی مدیران شهرداری در تمام ساعات شبانه‌روز تاکید و خاطرنشان کرد: باید همیشه و در همه لحظات آمادگی لازم انجام کارها و خدمت به مردم وجود داشته باشد.

نجفی گفت: با همت مدیران شهری به درخواست‌های شهروندان جامه عمل پوشانده می‌شود؛ امید است با اتمام پروژه‌های فعلی و شروع پروژه‌های جدید، شاهد تحول و توسعه شهر و زندگی بهتر شهروندان باشیم و با وجود مشکلات مالی، اجرا و پیشرفت پروژه‌ها به تعویق نیفتد.

کد خبر 568374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.