قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۱/گرانی ۷ میلیونی دنا در ۲۴ ساعت

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از افزایش هفت میلیونی قیمت دنا بوده و قیمت شاهین به ۳۵۸ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روزهای اخیر قیمت انواع خودرو در بازار افزایشی بوده که برخی از کارشناسان معتقدند افزایش تقاضا برای خودروهای تولید ۱۴۰۱، یکی از علل آن است. همین موضوع منجر به افزایش حدود ۲۰ میلیون تومانی این خودروها شده است.

همچنین عرضه خودرو توسط خودروسازان نسبت به اسفندماه کاهش یافته و منجر به تشدید افزایش قیمت‌ها در بازار شده است. اخبار منتشر شده درخصوص ممنوعیت واردات خودرو و افزایش نرخ ارز نیز بر افزایش قیمت خودرو در بازار مؤثر بوده است.

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از افزایش هفت میلیونی دنا است. قیمت این خودرو در بازار اکنون به ۳۸۰ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۲۰۵.۲۶۲.۰۰۰ تومان است. پس از دنا در بین خودروهای تولید ایران خودرو، پژو پارس بیشترین افزایش قیمت را داشته است. قیمت این خودرو با افزایش دو میلیون تومانی اکنون به ۳۷۳ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۷۶.۵۹۶.۰۰۰ تومان است.

همچنین قیمت خودرو سمند ۲۷۷ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۵۹.۷۶۱.۰۰۰ تومان، قیمت دناپلاس توربو ۴۷۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۳۴۵.۷۴۱.۰۰۰ تومان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۲۹۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۵۰.۰۶۱.۰۰۰ تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۳۶۷ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۰۸.۳۶۷.۰۰۰ تومان، قیمت رانا پلاس ۲۹۷ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۱۴.۷۸۴.۰۰۰ تومان، قیمت هایما اس ۵ توربو ۷۳۲ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۵۹۵ میلیون تومان و قیمت تارا ۴۲۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۹۳.۰۳۵.۰۰۰ تومان است.

قیمت ساینا به ۲۱۸ میلیون تومان رسید

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات سایپا حاکی از آن است که قیمت شاهین به ۳۵۸ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۳۴۳.۷۹۳.۰۰۰ است. همچنین قیمت کوییک ۲۱۴ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۶۵.۸۳۸.۰۰۰ تومان، تیبا ۲، ۲۰۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۲۵.۰۷۷.۰۰۰ تومان و قیمت ساینا اس ۲۱۸ میلیون تومان است.

کد خبر 568360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.