احتمال اضافه‌شدن حالت کم‌مصرف بهبودیافته و واچ‌فیس‌های جدید به WatchOS 9

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که ممکن است حالت کم‌مصرف بهبودیافته و واچ‌فیس‌های جدید به اپل‌واچ‌های نسل آینده، اضافه شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رود که اپل watchOS9 را ماه ژوئن در رویداد WWDC معرفی کند؛ به نظر می‌رسد که ویژگی‌های مربوط به سلامتی و باتری در آن بهبود پیدا خواهد کرد. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که WatchOS 9 حالت کم مصرف جدید را معرفی خواهد کرد. ممکن است در WatchOS 9 شاهد بهبود و گسترش قابلیت سلامتی فعلی مربوط به فیبریلاسیون دهلیزی باشیم؛ البته هنوز این موضوع تأیید نشده است.

هم‌اکنون اپل‌واچ می‌تواند در صورت تمایل کاربر به حالت ذخیره انرژی برود، همچنین زمانی که باتری به ۱۰ درصد می‌رسد، به صورت خودکار این حالت فعال می‌شود. Power Reserve همه ویژگی‌های اپل‌واچ به جز نمایش زمان را غیرفعال می‌کند. با این وجود، به نظر می‌رسد که حالت Low Power Mode موجود در WatchOS9 به ساعت اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های خاص را اجرا کند.

گزارش‌ها ادعا می‌کنند که اپل مدل‌های تمرینی بیشتری را به ساعت هوشمند خود اضافه خواهد کرد؛ انتظار می‌رود در WatchOS 9 شاهد واچ‌فیس‌های به‌روزشده باشیم. حتی اگر WatchOS 9 در رویداد WWDC معرفی شود، ویژگی‌های وجود خواهد داشت که تا زمان رونمایی Apple Watch Series 8 اطلاعاتش مشخص نخواهد شد. انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۲ سه مدل جدید اپل‌واچ عرضه شود.

کد خبر 568297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.