اعلام آمادگی اپاتیا برای استقبال از گردشگران در عید پاک

مدیران اپاتیا، شهری در ایالت پریمریه-گرسکی کتار کرواسی، در حال زمینه‌سازی برای پذیرش گردشگران سراسر جهان در روز عید پاک هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عید پاک در یکی از یکشنبه‌های تعطیل ماه مارس یا آوریل برگزار می‌شود و اساس آن در میان مسیحیان بر این اصل استوار است که آن‌ها معتقدند حضرت عیسی در این روز، پس از به صلیب کشیده شدن، دوباره زنده شد.

در همین رابطه، همه ساله کشورهایی که عید پاک را برگزار می‌کنند، میزبان گردشگرانی از سراسر جهان هستند که در فستیوال‌ها و رویدادهای مختلف حضور پیدا می‌کنند. کرواسی یکی از کشورهای جهان با جذاب‌ترین مراسم عید پاک به حساب می‌آید که البته مدیران اپاتیای آن، از برگزاری جشنواره‌هایی متفاوت در سال جاری خبر داده و مدعی شده‌اند شهر را به یکی از نقاط برتر کشور در جذب گردشگران برای عید پاک تبدیل خواهند کرد.

در عید پاک سال ۲۰۲۲، اپاتیا میزبان مجموعه‌ای از رویدادها و فعالیت‌های جدیدی خواهد بود که همتای آن تاکنون در هیچ نقطه‌ای از کشور برگزار نشده است.

موضوع "سلامت و رفاه" محوریت تمام این رویدادها را در بر خواهد گرفت، ضمن این‌که پیاده‌روی در طبیعت طی برگزاری جشنواره‌ها، به تقویت مفهوم سلامت کمک زیادی خواهد کرد.

زیباسازی اپاتیا و برگزاری فعالیت‌های مختلف به مناسبت عید پاک

هیئت گردشگری اپاتیا به منظور ایجاد تجربه‌ای بی‌نظیر برای گردشگران شهر در عید پاک، از هم‌اینک سراسر خیابان‌ها و فضاهای عمومی را مزین کرده و در تمام تزئینات شهر، درونمایه‌های مختلف بهاری را گنجانده است.

گردشگران و ساکنان اپاتیا می‌توانند حین قدم زدن در سواحل زیبای شهر، از تماشای تزئینات با وسایلی مانند گل‌های طبیعی و تخم‌مرغ‌های رنگی، نهایت لذت را تجربه کنند. علاوه بر این، امکان پیاده‌روی گردشگران در امتداد مسیرهایی که به جاذبه‌های تاریخی شهر منتهی می‌شود و در وسایل تزئینی پوشیده شده نیز فراهم آمده است.

اگرچه، در حال حاضر آب‌های اطراف بسیار خنک است، با این حال افرادی که از نظر جسمی توانمندتر هستند می‌توانند در آن‌ها شنا کنند و از موج‌سواری نیز لذت ببرند. بدون شک، برگزاری کنسرت‌ها و نمایش‌های مختلف در گوشه و کنار شهر، جذابیت سفر به اپاتیا را به حد کمال خواهد رساند و شهر را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری جهان در عید پاک امسال تبدیل خواهد کرد.

رونق دوباره گردشگری در اپاتیا

بسیاری از هتل‌داران اپاتیا مدعی شده‌اند که عید پاک امسال، رونق گردشگری را برای شهر به ارمغان خواهد آورد به طوری که تاکنون، بیش از ۱۵ هزار نفر، اتاق‌های هتل‌های سراسر شهر را رزرو کرده‌اند.

جالب است بدانید که در سال‌های گذشته نیز، طی تعطیلات عید پاک، اپاتیا سیل عظیمی از گردشگران کرواسی را به سمت خود جذب کرده است زیرا همیشه میزبان جالب‌ترین رویدادها و فعالیت‌ها نسبت به سایر نقاط کشور بوده است. با این حال، اقدام جدیدی که مدیران شهر برای رونق گردشگری در عید پاک سال جاری اعمال کرده‌اند، احداث یک مرکز اطلاعات جدید بوده است که در آن، گردشگران می‌توانند از رویدادهایی که قرار است در فصل بهار برگزار شود، آگاهی بیشتری کسب کنند.

کد خبر 568234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.