از پرونده قضایی کارکنان شهرداری رشت تا آسفالت معابر در یزد

پرونده قضائی کارکنان شهرداری رشت، عوارض کسب و پیشه اهواز، بافت فرسوده در خرم آباد، مصوبات شورای اصفهان برای حل مشکلات، اشتغال جوانان دغدغه شورای ششم، اجرای پیاده راه در قم، آلودگی هوای تهران، محله محوری در اراک، مسکن روستایی در سامان و پیگیری آسفالت معابر در یزد در این بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بسته خبری پارلمان شهری سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه پرونده قضائی کارکنان شهرداری رشت، عوارض کسب و پیشه اهواز، بافت فرسوده در خرم آباد، مصوبات شورای اصفهان برای حل مشکلات، اشتغال جوانان دغدغه شورای ششم، اجرای پیاده راه در قم، آلودگی هوای تهران، شفافیت آرای اعضای شورای شهر اصفهان، محله محوری در اراک، مسکن روستایی در سامان و پیگیری آسفالت معابر در یزد مرور را می‌کنیم.

پیگیری پرونده قضائی کارکنان شهرداری رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: در حال حاضر پرونده تعدادی از کارکنان شهرداری این شهر در شعبه بازپرسی در حال رسیدگی است و بعد از بررسی‌های لازم، رأی نهایی توسط دادگاه اعلام می‌شود.

تخفیف عوارض کسب و پیشه تا ۱۵ تیرماه

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: برای حمایت از مشاغل درجه دو، سه و چهار عوارض آنها تا ۱۵ تیرماه سال جاری با نرخ سال ۱۳۹۸ حساب می‌شود.

تلاش شورای ششم زنجان برای رفع معضلات شهری

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: سد معبر و اجاره پیاده‌روها از مشکلات مدیریت شهری است و تاکنون جلسات متعددی برای رفع چالش‌های شهر برگزار شده است.

اهمیت بازآفرینی بافت فرسوده در خرم آباد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه تاکنون بازآفرینی بافت فرسوده در این شهر انجام نشده است، گفت: بازآفرینی بافت‌های فرسوده در خرم‌آباد امری ضروری است و باید توسط مدیران شهری پیگیری شود.

شهید باکری الگوی ارزشمندی برای جامعه است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهید مهدی باکری را الگویی ارزشمند و قابل تعمیم برای جامعه معرفی کرد.

مصوبات شورای شهر در جهت حل و فصل مشکلات مردم است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در بررسی مصوبات شورای اسلامی شهر درایت و حمایت فرماندار را شاهد هستیم، گفت: روح مصوبات در جهت حل و فصل مشکلات مردم است، نیاز داریم این درایت توسط همکاران هیئت انطباق نیز مورد توجه قرار گیرد.

اجرای پیاده راه در باقیمانده خیابان آیت الله مرعشی نجفی (ره)

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: قسمتی از کف‌سازی خیابان آیت‌الله مرعشی‌نجفی (ره) سنگفرش و قسمت دیگر آن آسفالت شده است و اجرای پیاده‌راه در باقیمانده خیابان انجام می‌شود.

افزایش اشتغال جوانان دغدغه شورای ششم

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به شعار سال، مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر می‌توانند فرصت‌های بسیار فراوانی را در حوزه‌های مختلف از جمله ایجاد شغل برای برای افزایش انگیزه جوانان فراهم کنند.

مسئولان آلودگی هوای تهران را جدی بگیرند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مواد درشت و ۱۰ میکرون آسیب زیادی به انسان وارد می‌کند، اما برخی مسئولان به سادگی از آن گذشتند و گفتند قرار است باد بیاید.

تاکید بر شعار محله محوری در شورای شهر اراک

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک گفت: در کمیسیون توجه خود را به افزایش همکاری با مجموعه شهرداری در تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی شهر معطوف کرده‌ایم تا بهره‌برداری از این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد.

اجرای شفافیت آرای اعضای شورای شهر اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از شفافیت آرای جمع شورایی منتخب مردم در شورای اسلامی شهر برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: از امروز تمام تکالیف شورای اسلامی شهر در طرح شفافیت که شامل ۲۵ بند است، انجام شد و آرای اعضا، جزئیات مصوبات، شرح مذاکرات و حضور و غیاب اعضا در دسترس است.

راهکارهای حفاظت از جان کارگران خدمات شهری بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری مکلف است تا پیمانکاران خدمات شهر را ملزم کند تا از خودروی نظافت مکانیزه معابر شهری استفاده کنند.

لزوم توجه به تأمین مسکن روستایی در سامان

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای تأمین مسکن روستایی شهرستان سامان باید اقدامات لازم انجام شود.

ضرورت پیگیری آسفالت معابر در یزد

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری یزد تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند که مشکلات موجود در سطح شهر را پیگیری و رفع کنند و در این زمینه تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و همچنان نیز این روند ادامه دارد.

کد خبر 567985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.